دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر هیات امنای استان هرمزگان مطرح کرد

لزوم مشارکت دانشجویان شاهد و ایثارگر در راستای ترویج فرهنگ اسلامی

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تاکیدبر جایگاه و نقش ارزنده دانشجویان شاهد و ایثارگر درترویج فرهنگ اسلامی در دانشگاه گفت: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی باید با مشارکت و حضور دانشجویان شاهد و ایثارگر صورت گیرد و مسئولان نباید از این ظرفیت بزرگ در دانشگاه غافل بمانند.
کد خبر : 41488

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی باقری در نشست مشترک خود با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگر استان هرمزگان که با حضور جمعی از دانشجویان شاهد و ایثارگر این واحد دانشگاهی برگزار شد با تبریک ولادت با سعادت امام هادی (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از شهدای انقلاب اسلامی به عنوان آیینه تمام نمای انقلاب و نظام یاد کرد و گفت:شهدا گل سر سبدو آیینه تمام نمای انقلاب و نظام هستند و خانواده ای آنان سرمایه های بزرگ و ماندگار کشور محسوب می شوند که همواره مایه خیر و برکت در جامعه هستند.


رییس واحد بندرعباس خدمت کردن به خانواده های شاهد و ایثارگر را افتخاری بزرگ برای جامعه دانشگاه آزاد اسلامی در کشور یاد کرد و افزود: حفظ و پاسداری از خون شهدا یک وظیفه دینی و ملی است که همه وظیفه داریم تا با تکریم خانواده های معزز شهدا و ایثارگر از این سرمایه گرانبهای انقلاب اسلامی محافظت کنیم.


این مسئول با بیان اینکه فضای حاکم در دانشگاه باید به گونه ای باشد که دانشجویان بدون دغدغه به تحصیل بپردازند، گفت:ستاد شاهد و ایثارگردر این دانشگاه آماده پاسخگویی و همکاری با این دانشجویان است و سعی بر این است تا برنامه ریزی و برگزاری جلسات مکرر خدمات شایسته ای به این عزیزان ارایه کنیم.


وی در ادامه از را اندازی کانون های دانشجویی در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: کانون فرزندان شاهد و ایثارگر به زودی در این واحد دانشگاهی راه اندازی می شود که با مشارکت دانشجویان شاهد و ایثارگر همراه خواهد بود.


در ادامه این نشست مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثار گراستان هرمزگان از دانشجویان شاهد و ایثار گر به عنوان پرچم داران فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه یاد کرد و گفت: دانشجویان شاهد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه باید پیشرو باشند و عملکرد آنها زمینه اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی در دانشگاه باشد.


پاکدامن با اظهار رضایت و قدردانی از عملکرد و زحمات مسئولان دانشگاه درراستای ارایه خدمات به دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در ارایه خدمات ارزنده به دانشجویان پیشرو بوده و نوع نگاه دانشگاه در این زمینه یک نگاه سازنده بوده است.


این مسئول هدف از برگزاری این نشست ها آشنایی بیشتر دانشجویان با مسئولان و بخشنامه های دانشگاه دانست و گفت: بازخوانی و آشنا شدن با قوانین حاکم در دانشگاه موجب می شود تا دانشجویان بهتر بتوانند از مزایا و امتیازات لازم که دانشگاه در اختیار قرار داده بهره‌مند شوند.


وی با اعلام اینکه این جلسات در طول هر ترم با حضور مسئولان دانشگاه و بنیاد شهید برگزار می شود افزود: تلاش و پیگیری دانشگاه آزاد اسلامی در راستای رضایتمندی دانشجویان بی نظیر بوده و برنامه ریزی مفید و اصولی این مجموعه زمینه رشد و تعالی دانشجویان فراهم کرده است.


معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بندرعباس نیز با توجه به نقش دانشجویان شاهد و ایثارگر در توسعه فرهنگ شهادت در جامعه گفت: فرهنگ شهادت و ایثار بر گرفته از جان فشانی های این عزیزان در طول هشت سال دفاع مقدس است که در این هفته باید از این سرداران و دلاورمردان عرصه ی شهادت و دفاع یادی بکنیم


داود افخمی تبا، آمادگی ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه را در خدمت رسانی به فرزندان شهدا بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: وظیفه همه ما خدمت رسانی به این عزیزان است. این جلسه با پرسش و پاسخ به پایان رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب