دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1398 - 15:34
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده خبر داد؛

افزایش 3 رشته به رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده گفت: در تلاش هستیم رشته‌های نیروگاه‌های خورشیدی از گرایش‌های برق، مهندسی آبیاری و صنایع بسته‌بندی را به رشته‌های این دانشگاه بیفزاییم.
کد خبر : 414471
DSC00621.JPG

فرهاد ادریسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در زنجان با اعلام اینکه امسال تعداد رشته‌های این دانشگاه افزایش می‌یابد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده مهرماه سال 83 فعالیت خود را با جذب 300 دانشجو از محل انتخاب هفتم متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کاردانی در سه رشته آغاز کرد و اکنون این تعداد به 71 رشته تحصیلی افزایش یافته است.


وی با تأکید بر اینکه امسال نیز تعداد رشته‌های این دانشگاه افزایش می‌یابد، تصریح کرد: در تلاش هستیم رشته‌های نیروگاه‌های خورشیدی از گرایش‌های برق، مهندسی آبیاری، و صنایع بسته‌بندی را به رشته‌های این دانشگاه بیفزاییم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده با بیان اینکه رشته‌هایی که در این دانشگاه تدریس می‌شوند برای ورود به بازار کار، کارشناسی شده‌اند، خاطرنشان کرد: رشته‌های زبان انگلیسی، حقوق، روانشناسی و حقوق ثبت از رشته‌هایی هستند که در این دانشگاه تدریس می‌شود و از بازار کار مناسبی برخوردار هستند.


ادریسی ادامه داد: سعی داریم رشته‌هایی در این دانشگاه به دانشجویان تدریس شود که سبب توسعه این منطقه شود و در این راستا اقدامات لازم و اساسی انجام شده است.


به گفته وی؛ امسال رشته‌های کارشناسی روان‌شناسی، کامپیوتر، حقوق قضائی و زبان از رشته‌های این دانشگاه است که بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده با بیان اینکه این دانشگاه از تجهیزات خوبی رد مقایسه با دیگر دانشگاه‌های شهرستان برخوردار است، تأکید کرد: امسال برای رشته‌های صنایع غذایی، مهندسی آبیاری، برق و کامپیوتر تجهیزاتی ارائه شده که کلاس‌ها در آزمایشگاه‌ها برگزار شود.


ادریسی متذکر شد: با اطلاع‌رسانی‌ها و حضور در نهادهای مردمی و ارائه تخفیفات و تقسیط‌های شهریه‌ها دانشجویان نگران پرداخت شهریه نباشند و با این تمهیدات امسال تعداد دانشجویان این دانشگاه از 600 نفر به یک هزار نفر افزایش می‌باید.


انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته