دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1398 - 09:30
بروجردی در گفتگو با آنا:

استفاده از اسپانسرهای خارجی در تبلیغات انتخاباتی منع قانونی دارد

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه استفاده از اسپانسرهای خارجی در تبلیغات انتخاباتی منع قانونی دارد و قطعاً شورای نگهبان چنین تخلفاتی را رصد می‌کند.
کد خبر : 414426
18306138_303.jpg

علاءالدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به قواعد مالی نامشخص برای تأمین مالی کاندیداها در انتخابات اظهار کرد: مجموعه فعالیت‌های مالی نامزدهای انتخاباتی باید شفاف باشد.


وی با بیان اینکه هرگونه استفاده از اسپانسرهای خارجی در تبلیغات انتخاباتی منع قانونی دارد و قطعاً شورای نگهبان چنین تخلفاتی را رصد می‌کند، تصریح کرد: معتقدم برای استفاده از کمک‌دهندگان داخلی در تبلیغات انتخاباتی هم باید تابلوی شفافی در انظار عمومی وجود داشته باشد.


نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه انتخابات در کشور به مسائل مالی آلوده شده و ارگان‌های مسئول باید حتماً تدبیری بیندیشند تا در انتخابات شاهد رأی پاک باشیم و سوءاستفاده‌کنندگان نتوانند با استفاده از کج‌راهه‌ها به مجلس راه پیدا کنند.


به گزارش آنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه معارفه استاندار درباره جلوگیری از پول‌های کثیف در انتخابات به خبرنگاران گفت: قانون لازم برای جلوگیری از ورود پول‌های کثیف به انتخابات را بر اساس لایحه تنظیم کرده‌ به مجلس ارائه دادیم.


وی افزود: تلاش می‌کنیم همه هزینه‌ها را از مبدأ تا مقصد در حوزه انتخابات رصد کنیم و حتماً باید این هزینه‌ها بر اساس یک نظام مالی و حسابداری دقیق صورت بگیرد.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته