دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1398 - 17:27
نایب‌رئیس فدراسیون ووشو:

کرمانشاه سال آینده میزبان المپیاد استعدادهای برتر ووشو خواهد بود

نایب‌رئیس فدراسیون ووشو گفت: سال آینده المپیاد استعدادهای برتر ووشو در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
کد خبر : 414371
A.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، زهرا ناطقی نایب‌رئیس فدراسیون ووشو به تحول ایجادشده در ووشو به‌عنوان یکی از دستاوردهای ارزشمند ورزش کشور اشاره و اظهار کرد: فدراسیون ووشو به‌عنوان یکی از الگوهای موفق در سیستم مدیریتی، پرورش، حمایت و هدایت ورزشکاران و دستیابی به افتخارات ارزشمند در آوردگاه‌های مختلف بسیار مورد توجه قرار دارد که حاصل تلاش خانواده ووشو در همه هیئت‌ها و ارکان فدراسیون هستند.


وی در ادامه از میزبانی بسیار شایسته و مطلوب استان کرمانشاه از ورزشکاران و ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی تشکر و اظهار کرد: از سوم شهریور ماه تاکنون همه شرایط مطلوب برای ملی‌پوشان فراهم شده است که تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان و مجموعه هیئت ووشو استان شایسته قدردانی است و امید داریم ضمن تدوام برگزاری اردوهای تیم ملی، در سال آینده المپیاد استعدادهای برتر نیز در کرمانشاه برگزار شود.


ناطقی به تعداد میزبانی‌های استان کرمانشاه در رویدادهای رشته ووشو و اردوهای تیم ملی اشاره کرد و گفت: این استان با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندهای موجود می‌تواند به فدراسیون ووشو به‌عنوان مرکز منطقه غرب کمک کند.


مریم هاشمی، الهه منصوریان و شهربانو منصوریان نیز به‌عنوان نفرات اصلی اعزامی به رقابت‌های جهانی در ادامه این نشست از اهتمام جدی و تلاش ویژه برای افتخارآفرینی و کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی خبر دادند و و از شرایط برگزاری اردو ابراز رضایت کردند.


راضیه طهماسبی سرمربی تیم ملی ووشو نیز شرایط و وضعیت ملی‌پوشان را مطلوب ارزیابی و اذعان کرد: استان کرمانشاه همواره در ساندا یکی از قطب‌ها و پشتوانه‌های اصلی ووشو کشور بوده و اکنون نیز حضور مریم هاشمی در رقابت‌های جهانی حاکی از ظرفیت‌های بالای این استان است.


سرمربی تیم ملی ووشو از انگیزه بالای ورزشکاران و حمایت‌های فدراسیون تشکر کرد و گفت: به دنبال تکرار قهرمانی در رقابت‌های جهانی هستیم.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته