دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1398 - 09:52
به مدت ۹ روز برگزار می‌شود؛

اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی در مناطق محروم

اردوی جهادی گروه جهادی سلمان فارسی وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در روستاهای باباصالح و پیر حسنی از روستاهای محروم بخش دشمن زیاری ممسنی در حال برگزاری است.
کد خبر : 414321
photo6019155967243039665.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ممسنی، اردوی جهادی گروه جهادی سلمان فارسی وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی از ۹ تا ۱۷ شهریور جاری در روستاهای باباصالح و پیرحسنی از روستاهای محروم بخش دشمن زیاری ممسنی با حضور 20 نفر از دانشجویان بسیجی برادر و خواهر دانشگاه  در حال برگزاری است.


این اردو  با پیگیری بسیج دانشجویی سپاه مقاومت ممسنی و  همکاری مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی برگزار شد. گروه جهادی سلمان فارسی در عرصه‌های عمرانی, فرهنگی و علمی مشغول خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم هستند.


برگزاری اردوی جهادی توسط بسبج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی


احداث خانه برای یک خانواده بی‌سرپرست چهارنفره با همکاری سپاه مقاومت و کمیته امداد امام خمینی انجام شد که در این باره دانشجویان تلاشگر، جهادگر و بسیجی دانشگاه به صورت شبانه‌روزی اقدام به این کار بزرگ خیر کردند.


در عرصه فرهنگی، کلاس‌های قرآنی، احکام, گل‌سازی, نقاشی و ... توسط دانشجویان خواهر بسیج دانشجویی این دانشگاه در حال برگزاری است.


در عرصه علمی نیز برگزاری کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی, ریاضی و ... برای دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی انجام شد.


سیروس حدادنیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی به همراه چند تن از دانشگاهیان و امید نصیبی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ممسنی و تعدادی از همکاران خود با حضور در منزل مادر شهید علی‌ناز توکلی و ملاقات با این مادر بزرگوار و بازدید یک‌روزه از محل  اسکان و فعالیت دانشجویان، از نزدیک در جریان خدمات‌رسانی و همکاری صمیمانه دانشجویان قرار گرفتند.


حدادنیا هدف از برگزاری این اردوی جهادی را حضور دانشجویان در مناطق محروم و کمک به محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و خودسازی دانشجویان برای فعالیت در عرصه‌های مختلف جنگ نرم  و مقابله با تهدیدات دشمنان اعلام کرد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته