دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1398 - 15:29
امام‌‌جمعه ممسنی:

شهید چمران الگوی انقلابی و عملی استادان دانشگاه است

امام‌جمعه ممسنی گفت: استادان دانشگاه، شخصیتی مانند شهید چمران را به‌عنوان سرلوحه و الگوی انقلابی و عملی مورد توجه قرار دهند.
کد خبر : 400937
IMG_7472(1).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ممسنی، مراسم گرامیداشت بسیج اساتید ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی به همت کانون بسیج اساتید سپاه ممسنی و جمع کثیری از استادان بسیجی دیگر دانشگاه‌های ممسنی برگزار شد.


امام جمعه ممسنی در این مراسم شهید چمران را سرلوحه استادان بسیجی برشمرد و گفت: انتظار می‌رود استادان دانشگاه، شخصیتی مانند شهید چمران را به‌عنوان سرلوحه و الگوی انقلابی و عملی مورد توجه قرار دهند و با مطالعه و درک خصوصیات اخلاقی و معرفتی وی برای روشنی مسیر زندگی و دانشگاهی از آن استفاده لازم را ببرند.


حجت‌الاسلام محمد یعقوبی افزود: به گفته مقام معظم رهبری، استادان بسیجی باید محور ایجاد تحولات علمی رفتاری و اخلاقی درست در دانشگاه و جامعه باشند.


وی ادامه داد: استاد بسیجی به کسی می‌گویند که در هر میدانی احساس کند به او نیاز دارند و می‌تواند به اسلام خدمت کند، حاضر شود.


سیروس حدادنیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی نیز به بیان ویژگی‌های علمی، اخلاقی و شخصیتی شهید دکتر مصطفی چمران پرداخت و به ضرورت توجه نقش الگویی این شهید اندیشمند در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اشاره کرد.


فرمانده سپاه ممسنی نیز درباره گرامیداشت روز بسیج گفت: بزرگی و عظمت بسیج بر هیچ‌کس پوشیده نیست و روز ملی بسیج اساتید باید همیشه گرامی داشته شود.


امید نصیبی بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و جنگ اقتصادی باید به فرمایش‌های مقام معظم رهبری به‌صورت یکپارچه توجه و عمل کنیم و عمل به این کار موجب موفقیت و سرباززدن از آن موجب صدمه و آسیب به کشور شده است.


به گزارش آنا، در پایان بیانیه‌ای در این ارتباط قرائت و به چند نفر از استادان رزمنده هشت سال دفاع مقدس هدایایی به رسم یادبود اعطا شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته