دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1398 - 08:00
حسن‌پور در گفتگو با آنا:

رحمانی باید پاسخگوی مشکلات مردم باشد

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: معتقدم به جای این‌که وزیر را استیضاح کنیم، باید او را نگهداری کنیم تا پاسخگوی مشکلات مردم باشد؛ طرح استیضاح در این وضعیت پاک کردن صورت مسئله است.
کد خبر : 414068
a66c4bd1b7d0b300142f9e62a0025357.jpg

شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره پیگیری استیضاح رضا رحمانی از سوی برخی نمایندگان اظهار کرد: عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در روند اقتصادی کشور تأثیرگذار است و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی پیگیری چنین طرح‌هایی را به صلاح نمی‌دانم.


وی با بیان این‌که از زمان تصدی رحمانی اقدامات خوبی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت شروع شده است، گفت: معتقدم به جای این‌که وزیر را استیضاح کنیم، باید او را نگهداری کنیم تا پاسخگوی مشکلات مردم باشد، طرح استیضاح در این وضعیت پاک کردن صورت مسئله است در صورتی که ما دنبال حل گرفتاری‌های جامعه هستیم.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که رحمانی قول داده وضعیت خودرو را سروسامان دهد، تصریح کرد: با توجه به انتصاب‌های جدیدی که در ایران خودرو صورت گرفته؛ این‌ها نیازمند حمایت مجلس هستند و هرگونه تزلزل شرایط را بدتر می‌کند. ما در موقعیتی هستیم که باید صدای وحدت در کشور شنیده شود.


حسن‌پور اضافه کرد: مسائل و مشکلات موجود باید با تعامل و پشت درهای بسته حل شود تا پمپاژ این‌همه یأس و ناامیدی در جامعه نباشد، مردم به شادابی و امید نیاز دارند. بنابراین معتقدم اکنون که نمایندگان مجلس به حوزه‌های انتخابیه می‌روند، اجازه دهیم وزیر به حوزه‌های انتخابیه بیاید، از نزدیک مشکلات مردم را مشاهده کند و برای حل آن برنامه‌ریزی کند.


نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که اکنون موضوع انتزاع دو وزارتخانه مطرح است و لازم است کسی با قدرت و قوت از موضع وزارت صمت و همکارانش دفاع کند، خاطرنشان کرد: رحمانی فرزند مجلس و برادر دولت است. هم‌چنین مدت زیادی هم طول نکشیده که مسئولیت را برعهده گرفته است، لذا باید به او زمان بدهیم تا مشکلات را رفع و رجوع کند.


وی گفت: برای طرح استیضاح لازم است با هیئت رئیسه مجلس و فراکسیون‌ها هماهنگی صورت گیرد، کسانی‌که دنبال استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت هستند تاکنون  هیچ هماهنگی در این زمینه نداشته‌اند لذا استیضاح از این منظر موضوعیتی ندارد.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: شهباز حسن پور
ارسال نظر
هلدینگ شایسته