دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1398 - 09:58
حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده:

انتخاب مسئولان غیرمتعهد موجب سردرگمی مدیریتی در کشور می‌‎شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: انتخاب مسئولان و مدیران غیرمتعهد باعث سردرگمی مدیریتی می‌شود که امیدوارم با عمل به فرمایش‌های مقام معظم رهبری این نقص برطرف شود.
کد خبر : 414027
IMG_۲۰۱۹۰۹۰۳_۱۱۱۸۵۴.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آذرشهر، حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر به بیان فعالیت‌های دفتر نهاد در استان و واحدهای دانشگاهی پرداخت و اظهار کرد: دفتر نمایندگی رهبری سعی در اشاعه فرهنگ پرورش نیروهای متعهد و انقلابی را دارد که در این راستا جلسات مدونی به‌صورت ماهیانه در همه واحدهای دانشگاهی برگزار می‌کند که نتایج مثبت و تأثیرگذاری را در پی داشته است.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، یکی از دغدغه‌های مدیریت امروز را انتخاب مسئولان و مدیران غیرمتعهد دانست و ادامه داد: این انتخاب‌ها سردرگمی مدیریتی در کشور را به وجود آورده که امیدوارم با عمل به فرمایش‌ها و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری این نقص هرچه زودتر برطرف و کشور به‌سوی تعالی سوق داده شود.


علی کارگری‌رضاپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر نیز با ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های فرهنگی این واحد دانشگاهی و تبیین و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را از اصلی‌ترین برنامه‌های این واحد برشمرد و توضیح داد: دانشگاه نمی‌تواند به تنهایی بار فرهنگی جامعه را بر دوش بکشد و نیاز به همکاری و همیاری حوزه و جامعه روحانیت در تربیت دانشجویان و استادان با فرهنگ دینی و اسلامی دارد. نظارت صحیح و حضور بزرگان و متخصصان علمی، دینی و سیاسی بین عموم مردم و مسئولان می‌تواند به ارتقای فرهنگ دینی و انقلابی کمک شایانی کند.


حجت‌الاسلام امیر رشتبری امام جمعه آذرشهر نیز در این جلسه تصریح کرد: جامعه دانشگاهی امروز نقش مهم و بسزایی در تولید علم بر عهده دارد که این تلاش‌ها قابل ستایش است؛ اما نیاز به آگاه‌سازی این جامعه به فرهنگ دینی و انقلابی احساس می‌شود که با تلاش و برنامه‌ریزی قابل ارتقا خواهد بود.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته