دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1398 - 13:40
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد مطرح کرد؛

بهره‌مندی بیش از یک‌هزار روستایی لرستان از خدمات پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی/ معاینه 400 دام سبک و سنگین

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌ خرم‌آباد، خدمات ارائه‌شده در دومین اردوی جهادی در روستاهای شهرستان چگنی استان لرستان را تشریح کرد.
کد خبر : 413893
25f8960f-9e0c-462d-bd48-90efeee42894.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خرم‌آباد، دومین اردوی جهادی کمیته سلامت در بلایا و حوادث دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بخش شاهیوند از توابع شهرستان دوره چگنی از تاریخ 7 شهريور آغاز شده و تا 14 شهريور ماه ادامه دارد.


قباد مهرپور مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌ خرم‌آباد در حاشیه این اردو گفت: در این مدت به بیش از یک‌هزار نفر از اهالی روستاهای زمزم،کله‌هو، درمره، ورپل ميان‌کنان، شیخ‌گل، ژریژه‌بان‌، وله‌کوش، پیری، چناران و هفت چشمه خدمات پزشکی شامل ويزيت و تحويل دارو انجام شده است.


وی از ارائه خدمات دامپزشکی به روستای درمره، ورپل،کله‌هو و ژریژه‌بان خبر داد و عنوان کرد: در این مدت بیش از 400 دام سبک و سنگین معاینه شده و داروهای مورد نیاز به دامداران تحویل شده است.


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌ خرم‌آباد یادآور شد: در این راستا با استقرار کلینیک دندانپزشکی سیار ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم این مناطق نیز آغار شده که تاکنون 80 نفر از اهالی این مناطق خدمات دندانپزشکی دریافت کرده‌اند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته