دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1398 - 12:11
با برگزاری جلسه هماهنگی صورت گرفت؛

شمارش معکوس احداث یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاوس

شمارش معکوس احداث یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاوس با برگزاری جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.
کد خبر : 413872
IMG_9815.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گنبد، احمد مهرابیان در نخستین جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی احداث یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاوس با تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: بزرگداشت یاد و نام شهدا وظیفه دینی و ملی ما و افتخاری بوده که نصیب ما شده است.


وی با بیان اینکه استقلال، آرامش و امنیت کشور حاصل ازخودگذشتگی شهدا است، افزود: ساخت یادمان شهدای گمنام، یادآوری ارزش‌های اخلاقی هشت سال دفاع مقدس و زنده‌نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت بین دانشجویان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاوس در این جلسه با معرفی ترکیب اعضا گفت: به‌دنبال اخذ مجوزهای لازم برای ساخت یادمان از نهاد‌های مربوط و جذب کمک‌های مردمی در راستای ساخت یادمان هستیم.



مهرابیان تشکیل کمیته فرهنگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی با محور شهدای گمنام را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: برای تسریع روند ساخت، کمیته‌های عمرانی و مالی نیز تشکیل و پیگیری‌های لازم انجام شود تا بتوانیم هر چه زودتر عملیات ساخت یادمان را آغاز کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاوس خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری یادگار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده و احداث یادمان شهدای گمنام یکی از مؤثرترین کارها در برگزاری برنامه‌های فرهنگی است.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته