دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1394 - 10:01

واحد علوم دارویی پذیرش دانشجوی بدون آزمون ندارد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی گفت: این واحد در 4 مقطع دکتری تخصصی، دکتری عمومی، کارشناسی ارشد و کارشناسی از طریق آزمون سراسری سال 94 اقدام به پذیرش دانشجو کرد و با توجه به حد نصاب رسیدن ظرفیت پذیرش، این واحد دانشگاهی مانند گذشته پذیرش دانشجو بدون آزمون ندارد.
کد خبر : 41356

دکتر عباس احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد:‌ ستاد ثبت‌نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی با استقرار در ساختمان دانشکده داروسازی، اقدام به ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال 94 همه مقاطع تحصیلی این واحد کرد.


وی افزود: فرایند ثبت‌نام از روز شنبه 21 شهریور به صورت حضوری در واحد علوم دارویی آغاز و با توجه به استقبال خوب پذیرفته‌شدگان تا پایان وقت اداری سه شنبه 31 شهریور ادامه پیدا کرد.


معاون آموزشی واحد علوم دارویی درباره رشته‌های این واحد گفت: علوم دارویی با تمرکز بر 32 رشته از گروه‌های پزشکی و غیرپزشکی نظیر داروسازی، سم‌شناسی، نظارت بر امور دارویی، نانو تکنولوژی پزشکی، علوم سلولی- مولکولی، میکروبیولوژی، شیمی و گرایش‌های آن و ... در مقاطع مختلف توانسته است فضای آموزشی- پژوهشی مناسبی را در راستای رشد دانشجویان فراهم کند.


وی با تبریک به دانشجویان جدید‌الورود از آنان درخواست کرد تا با رعایت قوانین آموزشی در رشد و توسعه علمی این واحد همراه باشند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته