دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تصویب و راه‌اندازی 5 رشته تحصیلی جدید در واحد بین‌المللی جلفا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی جلفا از تصویب نهایی 5 رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی وکاردانی پیوسته از سوی دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 41344

دکتر محمدحسین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: با هماهنگی‌ها و تلاش‌های مستمر خوشبختانه مجوز ایجاد و راه‌اندازی 5 رشته جدید در مقطع کارشناسی و کاردانی پیوسته از سوی شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری اخذ شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از مهر جاری در این رشته‌ها ادامه تحصیل دهند.


وی رشته‌های تازه‌تصویب‌شده این واحد دانشگاهی را در مقطع کارشناسی حقوق، مدیریت دولتی و مربیگری ورزشی با گرایش مربیگری ورزش و مربیگری ورزشی با گرایش مربیگری فعالیت بدنی و تندرستی اعلام کرد و افزود: همچنین در مقطع کاردانی پیوسته نیز رشته امور اداری تصویب و راه‌اندازی شد.


صادقی با تاکید براینکه توجه به کیفیت آموزشی اولویت اول برنامه‌های این واحد دانشگاهی است، خاطرنشان کرد: در این راستا تصویب رشته‌های متناسب با نیاز امروز جامعه لازمه اصلی توسعه این واحد دانشگاهی همگام با رشد کیفی است.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی جلفا ازسال 1384 فعالیت آموزشی خود را در منطقه آزاد ارس آغاز کرده است و اکنون بیش از 4000 دانشجو در 69 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته