دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1398 - 19:13
در واحد ساری صورت گرفت؛

تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران

با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران از کارکنان نمونه واحدهای دانشگاهی در مراسمی تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر : 413348
3.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، حسین منصوریان سرخگریه در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و با تسلیت ایام محرم و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یارانش، گفت: شهادت هنر مردان خداست، مهم‌ترین وجه تشابه شهادت و هنر این است که هیچ‌وقت کهنه نمی‌شوند.


دبیر هیئت‌امنای استان مازندران بیان کرد: محرم ماه مقاومت، آزادگی، خودسازی و باورهای دینی و مذهبی است و شهادت امام حسین (ع) ویارانش در صحرای کربلا به جرم شیعه بودن نبود بلکه به جرم خارجی بودن بود.


منصوریان حسن خلق، رعایت قوانین و مقررات و پیگیری امور اداری از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کارمند یاد کرد و خدمت به خلق از منظر دینی را عبادت دانست.


وی کارکنان خدوم واحدهای دانشگاهی را به‌عنوان سرمایه‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران دانست و تأکید کرد: برای رسیدن به آرمان‌ها و دستیابی به ارزش‌های انسانی کارکنان دانشگاه بایستی در صف اول تکریم ارباب‌رجوع قرار داشته باشد.


رئیس واحد ساری گفت: دانشگاه محل کسب علم و دانش و فرهنگ است و فضای دوستی صمیمیت همراه با احترام باید در آن نهادینه شود، ویکی از منابع کمک حال دانشگاه منابع نیروی انسانی است که نقش بسزایی در ارتقا کیفی دانشگاه دارند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته