دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1398 - 11:02

زورآزمایی سرخ‌های پرمدعا در تبریز/ جنگ تفکر فوتبالی ترکیه و آرژانتین

تیم‌های تراکتور و پرسپولیس مهم‌ترین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال را در تبریز برگزار می‌کنند.
کد خبر : 413071
AG8I1240..jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روز پایانی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود.


تراکتور - پرسپولیس


تراکتور که در هفته نخست در خانه نفت مسجدسلیمان به‌تساوی بدون گل رضایت داد در خانه میزبان پرسپولیسی است که توانست پارس جنوبی جم را شکست دهد. این دیدار برای هر دو تیم اهمیت بسیار زیادی دارد چراکه می‌خواهند در کورس بالای جدول قرار بگیرند و باید برنده زمین را ترک کنند. پنج دیدار اخیر با سه پیروزی برای سرخ‌پوشان تهران و دو تساوی به پایان رسیده تا سرخ‌پوشان تبریز ناکام باشند.


پرسپولیس در بازی امروز کمال کامیابی‌نیا را در اختیار ندارد، محمد انصاری و حسین ماهینی نیز قطعاً بازی نمی‌کنند و جونیور براندائو نیز احتمال دارد به میدان فرستاده نشود. در سمت مقابل اکبر ایمانی و مازولا غایبان تراکتور هستند. تیم پیروز این دیدار حساس باروحیه بالایی در ادامه رقابت‌های لیگ به مصاف حریفان می‌رود.


سایپا - گل‌گهر سیرجان


برتری باارزش شاگردان ابراهیم صادقی در خانه ذوب‌آهن موجب شده تا انتظار پیروزی از سایپا برابر گل‌گهر سیرجان که در خانه با نساجی مازندران به‌تساوی رسید، بیشتر باشد. نارنجی‌پوشان در خانه برد می‌خواهند و برابر تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر شانس کسب سه امتیاز آن‌ها بیشتر است. سایپا می‌تواند با شکت نساجی در کنار سپاهان و شهر خودرو که 6 امتیازی هستند قرار بگیرد. در مقابل برتری گل‌گهر یا تساوی در این مسابقه گویای آن است که شاگردان وینگو بگوویچ نمی‌خواهند در زمره مدعیان سقوط قرار بگیرند.


پارس جنوبی جم - ذوب‌آهن


دو تیم شکست خورده هفته نخست در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر می‌روند. ذوب‌آهن بازی برده را به سایپا باخت و پارس جنوبی جم در روزی که مستحق شکست نبود سه امتیاز را به پرسپولیس هدیه داد. برنده این مسابقه از پایین جدول جدا می‌شود و شاگردان علیرضا منصوریان و فراز کمالوند دوست ندارند بدون امتیاز وارد هفته سوم شوند. میزبانی امتیاز مناسبی برای پارس جنوبی و کمالوند سرمربی این تیم است.


نساجی مازندران – پیکان تهران


نساجی در هفته نخست در خانه گل‌گهر امتیاز گرفت و حالا در خانه خواهان سه امتیاز دیدار با پیکان است. تیمی که با شکست خانگی برابر شهر خودرو در پایین جدول است و به دنبال کسب امتیاز خارج از خانه است. نساجی با رضا مهاجری قصد چهار امتیازی شدن را دارد و حسین فرکی می‌خواهد پیکان را از پایین جدول جدا کند.


جمعه ۸ شهریور ۹۸


تراکتور تبریز – پرسپولیس تهران– ساعت ۱۷:۴۵ – ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز
داور: بیژن حیدری کمک‌ها: رضا سخندان – علیرضا ایلدروم کمک داوران اضافی: پیام حیدری – کوپال ناظمی داور چهارم: مهدی الوندی ناظر: اسماعیل صفیری


سایپا تهران - گل‌گهر سیرجان– ساعت ۱۹
داور: علی صفایی کمک‌ها: تورج عیوض محمدی – رحیم شاهین کمک داوران اضافی: علی‌اصغر مؤمنی – حسین زمانی داور چهارم: محمدعلی پورمتقی ناظر: سعید بطحایی


پارس جنوبی ‌جم - ذوب‌آهن اصفهان – ساعت ۲۰
داور: محمدرضا اکبریان کمک‌ها: محمد راهی – فرهاد مروجی کمک داوران اضافی: حمید حاج ملک – ایمان کهیش داور چهارم: حسین گلشنی ناظر: محمود رفیعی


نساجی مازندران – پیکان تهران – ساعت ۲۰ – ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر
داور: مهدی سید علی کمک‌ها: بابک داوری – محمد عطایی کمک داوران اضافی: کمیل غلامی – علی بای داور چهارم: فرهاد فرهادپور ناظر: فریدون اصفهانیان


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته