دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1398 - 12:43

موسوی: نخستین گروه از همکاران بنیاد FDD را به نهادهای ذی‌ربط و قوه قضائیه معرفی می‌کنیم

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به‌زودی نخستین گروه از افرادی که با بنیاد موسوم به «دفاع از دموکراسی‌ها» همکاری دارند را برای افزوده شدن به فهرست تحریم به نهادهای ذی‌ربط ازجمله قوه قضائیه معرفی خواهیم کرد.
کد خبر : 412995
AG8I0239.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، سید عباس موسوی اعلام کرد طبق قانون،  وزارت امور خارجه به‌زودی نخستین گروه از افرادی را که با بنیاد موسوم به «دفاع از دموکراسی‌ها» همکاری دارند برای افزوده شدن به فهرست تحریم به نهادهای ذی‌ربط ازجمله قوه قضائیه معرفی خواهد کرد. 


وی افزود: از نظر ایران این بنیاد به هیچ وجه یک اندیشکده محسوب نمی‌شود، بلکه سازمانی است که در پوشش اندیشکده به صورت روزمره در حال طراحی و تشویق «تروریسم اقتصادی» و اعمال خصمانه دولت آمریکا علیه مردم ایران است. این بنیاد بازوی طراحی و عملیاتی دولت آمریکا محسوب شده و آمریکا بیشتر اقدامات خصمانه خود علیه ملت ایران را بر مبنای طراحی‌های این بنیاد انجام می‌دهد. 


سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: فهرست نخست، افراد تحریمی شامل ملیت‌های مختلف است که در اقدامات این بنیاد علیه مردم ایران نقش مؤثری به عهده دارند.


به گزارش آنا، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیشتر بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها (اف‌دی‌دی) و مدیر آن را با استناد به «قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه» در فهرست تحریمی جمهوری اسلامی ایران قرار داده بود.


انتهای پیام/4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته