دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1398 - 17:35

رسیدگی به حوادث شبکه فاضلاب پایتخت آنلاین شد

سامانه هوشمند اطلاعات مکانی شرکت فاضلاب تهران (سها) که اطلاعات حاصل از شبکه فاضلاب را در کوتاه‌ترین زمان نظارت و مدیریت می‌کند، راه‌اندازی شد.
کد خبر : 412912
3.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا ازوزارت نیرو، مهدی نقره سرپرست دفتر تحویل پیمان‌ها و ویدئومتری شرکت فاضلاب تهران گفت: سامانه هوشمند اطلاعات مکانی شرکت فاضلاب تهران (سها) یک سامانه جامع و برخط مدیریت بهره‌برداری است که اطلاعات حاصل از شبکه فاضلاب را در کوتاه‌ترین زمان نظارت و مدیریت می‌کند.


وی افزود: هدف از طراحی این سامانه، نظارت دقیق و رسیدگی سریع به حوادث احتمالی در هر نقطه‌ای از خطوط بهره‌برداری شبکه فاضلاب است.


سرپرست دفتر تحویل پیمان‌ها و ویدئومتری شرکت فاضلاب تهران گفت: تمامی اطلاعات بهره‌برداری، رفع نقص و هر عملیاتی که پیمانکار بهره‌برداری انجام می‌دهد به‌صورت برخط و با فرمت فیلم، متن و عکس قابل‌مشاهده بوده و در کمترین زمان ممکن قابل به‌روزرسانی است.


وی، امکان انواع جست‌وجو بر اساس شماره قرارداد پیمان، قطر لوله، منطقه شهرداری، آخرین وضعیت اجرا، مشاور، پیمانکار و ناظر برای کاربران را از دیگر ویژگی‌های این سامانه برشمرد.


نقره، با اشاره به قابلیت‌های این سامانه افزود: این سامانه اطلاعات توصیفی و مکانی موردنیاز را جمع‌آوری و بدون وابستگی به هیچ نرم‌افزاری هم‌زمان دسترسی به اطلاعات بهره‌برداری، اطلاعات شبکه و داده‌های ویدئومتری را امکان‌پذیر‌ می‌کند.


 سامانه مدیریت یکپارچه بهره‌برداری شبکه فاضلاب دارای تأییدیه‌های دانش‌بنیانی و نفوذ امنیتی است.


انتهای پیام/4083/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته