دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1398 - 16:22
در سومین دوره صورت گرفت؛

کسب مقام نخست مسابقات لیگ ستارگان بورس توسط دانشگاه آزاد اسلامی تهران‌شرق

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌شرق مقام نخست سومین دوره مسابقات لیگ ستارگان بورس را کسب کرد.
کد خبر : 412892
lgstrgnbrs-1000-way2pay-98-06-06-810x454.jpg

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های  خبرگزاری آنا، سومین دوره لیگ ستارگان بورس از ۱۵ تیرماه امسال با حضور ۶۵ تیم از دانشگاه‌های ایران و چهار کشور عمان، ترکیه، سوریه و عراق و ۳۰۰ دانشجو به‌مدت‌ ۵۰ روز برگزار شد.


روز گذشته  پنجم شهریورماه در آیین پایانی و اختتامیه این لیگ که با حضور مدیران ارکان بازار سرمایه در دانشگاه الزهرا برگزار شد، تیم‌های برتر معرفی شدند و لوح سپاس و جوایز خود را از شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوارق بهادار، یاسر فلاح مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس، امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران، علی صحرایی مدیرعامل بورس تهران و عبده تبریزی دریافت کردند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق به سرپرستی فاطمه صمدی رتبه نخست سومین دوره لیگ ستارگان بورس را به خود اختصاص داد. این تیم  لوح سپاس مقام اولی، مدال و تندیس رتبه نخست و اعتبار خرید سهام به مبلغ ۲۸۰ میلیون ریال را دریافت کرد.


مجتبی شهبازی، حسن چشمی و فرنوش اسدی دانشجویان این واحد دانشگاهی اعضای تیم نخست بودند.


دانشگاه صنعتی خواجه نصرالدین طوسی نیز در جایگاه دوم قرار گرفت و دانشگاه ایلام در پله سوم ایستاد.


در پایان شاهپور محمدی رئیس سازمان بورس با تشکر از برگزارکنندگان لیگ ستارگان بورس به تفاوت ماهوی تحصیلات آکادمیک و رویدادهای چنینی برای فرهنگ‌سازی، اشاره کرد و هر دو را لازم و مکمل یکدیگر دانست؛ اما از تأثیر‌گذاری عمیق‌تر فرهنگ‌سازی در مقایسه با تحصیلات دانشگاهی سخن گفت.


رئیس سازمان بورس، صرف حضور دانشجویان در این رویداد و فهم روندهای بازار سرمایه را مثبت دانست و گفت: در پاسخ به سؤال علم بهتر است یا ثروت، می‌توان پاسخ داد که علمی که به ثروت برسد،‌ بهتر است. علم بازار سرمایه چنین علمی است.


وی با بیان اینکه هر وضعیت بازار سرمایه به توانمندی و روش خاص خود نیاز دارد به دانشجویان توصیه کرد تا دانش خود را به یک توانمندی یا روش خاص محدود نکنند و برای موفقیت به‌دنبال ارتقای مداوم خود باشند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه عراق
ارسال نظر
هلدینگ شایسته