دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1398 - 16:59
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل:

آموزش، پژوهش، فناوری و فرهنگ 4 نقش مهم دانشگاه هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نقش آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی را چهار نقش مهم دانشگاه معرفی کرد و گفت: راه رشد جدید برای دانشگاه تعریف شده است.
کد خبر : 412879
IMG_9632.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، اسحاق رسولی در جلسه مدیران گروه‌های آموزشی كه ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد، اظهار كرد: بهترین روش تبلیغ خود دانشجویان، دانشگاه است و در این راستا حفظ رضایت دانشجویان مهم‌تر از جذب دانشجویان جدید است.


وی تصریح كرد: تبلیغ توسط دانشجویان به دیگران بهترین نحوه تبلیغ دانشگاه است و استادان باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تبلیغات عمومی در سطح شهر، فضای مجازی و رسانه‌ها را از وظایف روابط عمومی دانشگاه دانست و افزود: تبلیغات جذب دانشجو با محور معاونت آموزشی انجام می‌شود و در سطح بعدی به دانشكده‌ها و گروه‌های علمی می‌رسد.


رسولی با یادآوری روش‌های تبلیغات توضیح داد: تبلیغات مؤثر یعنی مخاطبان و جامعه هدف خاص خود را پیدا كنید و روی آنها تبلیغ كنید.


وی با بیان نقش رهبران فكری در جذب دانشجویان جدید بیان کرد: در جامعه هدف رهبران فكری گروه‌ها می‌تواند بهترین تبلیغ را داشته و در جذب دانشجو تأثیرگذار باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل سیاست‌های كلان دانشگاه را متناسب با تغییرات و تحولات پیرامون دانشگاه دانست و افزود: هر گروه علمی در دانشگاه یك واحد استراتژیك خودگردان است و باید نقش گروه‌ها ارتقا پیدا كند و تأثیرگذاری استراتژیك داشته باشد.


رسولی نقش آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی را چهار نقش مهم دانشگاه معرفی کرد و افزود: راه رشد جدید برای دانشگاه تعریف شده و تأثیر‌گذاری بعضی گروه‌ها در صنعت و جامعه هم مشخص است و گروه‌ها بايد متناسب با نقش دانشگاه هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی داشته باشند.



25 رشته جدید كارشناسی پیوسته از مهر ماه ارائه خواهد شد


معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی واحد اردبیل هم اظهار كرد: 25 رشته جدید كارشناسی پیوسته از مهر ماه ارائه خواهد شد و تنوع رشته‌های جدید، زمینه و امكانی فراهم می‌كند كه دانشجو بیشتر جذب شود.


بهنام بهاری به مجوزدار بودن تمام استادان در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: از ترم جدید دو واحد درس اختیاری شناخت محیط زیست در سرفصل دروس رشته‌ها ارائه خواهد شد.


وی برگزاری آزمون جامع در واحد اردبیل را نيز موفقیت‌آمیز دانست و افزود: معاونت آموزشی دانشگاه با تكیه بر تجارب چند دهه خود آمادگی برگزاری آزمون‌های مختلف را دارد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته