دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1394 - 16:27

روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، قطب خاورمیانه است

رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن از تصویب رشته‌های تحصیلی جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشکده در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر : 41284

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر ذوالفقار رشیدی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های آزاد کشور محسوب می‌شود و دانشکده روانشناسی واحد رودهن قطب روانشناسی ایران است و از سراسر ایران دانشجو برای تحصیل در این واحد مشغول هستند.


رشیدی ادامه داد: در مقطع کارشناسی دیگر گرایش‌های بالینی، عمومی و اصلاح و تربیت نداریم و دانشجویان ورودی جدید در این مقطع با یک گرایش با عنوان روانشناسی به تحصیل می‌پردازند.


وی درباره رشته‌های دایر در این دانشکده خاطرنشان کرد: در مقطع کارشناسی روانشناسی، کارشناسی ارشد بالینی و عمومی و همچنین در مقطع دکتری روانشناسی و تربیتی دانشجویان مشغول تحصیل هستند.


رشیدی ادامه داد: برای گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی این دانشکده، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که با پیگیری‌های مستمر رئیس دانشگاه دکتر شجاع در آینده نزدیک شاهد پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری خواهیم بود .


دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن باحدود 18 هزار دانشجو از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه‌های آزاد کشور محسوب می‌شود و با توجه به سابقه طولانی در آموزش روانشناسی و وجود استادان مجرب، قطب روانشناسی خاورمیانه نام گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته