دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1398 - 10:43
نوروزی در گفتگو با آنا:

تحقیقات قضائی از دو نماینده متخلف ادامه دارد/ بازداشت نماینده دیگری در حوزه تخلف خودروسازان کذب است/ برخورد قاطع دستگاه قضا با دانه‌درشت‌ها

سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوه قضائیه برخورد با دانه‌درشت‌ها را در دستور کار خود قرار داده است گفت: تحقیقات قضائی از دو نماینده متخلف در حوزه خودرو ادامه دارد.
کد خبر : 412759
120.jpg

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حسن نوروزی در گفتگو با خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره تخلف دو نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه خودروسازان اظهار کرد: طبق اعلام قوه قضائیه این دو نماینده تخلفاتی را در حوزه خودروسازی انجام دادند و درحال حاضر نیز با قرار وثیقه آزاد هستند تا تحقیقات درباره آنها به پایان برسد.


وی ادامه داد: طبق قانون، مسائل مربوط به تخلفات نمایندگان را هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی می‌کند و قوه قضائیه به‌طور جدی به بازار خودرو و نوع فعالیت خودروسازان ورود پیدا کرده است و در این خصوص مدیرانی از دو شرکت سایپا و ایران‌خودرو دستگیر شدند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.


سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه گفته می‌شود نماینده دیگری نیز به‌دلیل تخلف در حوزه خودرو دستگیر شده است اظهار کرد: این موضوع صحیح نیست و تاکنون فقط همان دو نماینده بازداشت شدند که البته درحال حاضر با قرار وثیقه آزاد هستند.


نوروزی با بیان اینکه قوه قضائیه در دوره تحول برخورد با فساد را جزء اولویت‌های کاری خود قرار داده است ادامه داد: برخورد با فساد قطعاً اعتمادآور است و درحال حاضر نیز به‌دلیل برخوردهای قاطع دستگاه قضائی با مفسدان امید بین مردم به‌ وجود آمده و امیدواریم برخوردها ادامه داشته باشد.


وی با بیان اینکه باید منشأ فساد خشکانده شود اظهار کرد: نکته مهم و تحسین‌برانگیز در دوره جدید قوه قضائیه برخورد با افراد به اصلاح دانه‌درشت بوده است، اما دستگاه قضائی باید در کنار برخوردهای قاطع با متهمان، به‌دنبال شناسایی منشأ فساد باشد.


انتهای پیام/4110/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
۰

راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور : می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار و رشوه خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند. تا برخلاف رژیم ظالم شاهنشاهی ساقط شده ملعون که نتوانست راه خود را از درباریان و خانواده های فاسد و غارتگر شاه و اطرافیانش جدا کند. اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام را ارزش ها و باورهای خود بدانند.
هلدینگ شایسته