دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1398 - 10:16
حجت‌الاسلام بحرینی در گفتگو با آنا:

قطعاً از روحانی درباره چرخش برای مذاکره با آمریکا سؤال می‌کنیم/ برجام ماهیت آمریکا را نشان داد

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: در قطعاً مجلس از رئیس جمهور سؤال می‌کند که دلیل این چرخش چیست و اگر به‌تازگی دلایل موجهی برای مذاکره پیدا شده مجلس هم باید در جریان باشد.
کد خبر : 412751

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین حسین‌زاده‌ بحرینی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به صحبت‌های روحانی در همایش ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی مبنی براینکه «اگر بدانم به یک جلسه‌ای بروم و با کسی ملاقات کنم که کشور من آباد و مشکلات مردم حل می‌شود، دریغ نخواهم کرد!» اظهار کرد: ما در برجام به صورت محسوس تجربه کردیم که هدف آمریکا از مذاکره رسیدن به راه حل منصفانه نیست.


وی با بیان اینکه مذاکره با دشمن نه توجیه دارد و نه فایده، افزود: آقای روحانی در ماه‌های گذشته بارها بر این مسئله تأکید و تصریح کردند که مذاکره با ترامپ وجهی ندارد و حتی تعابیری را مانند اینکه مذاکره با رئیس جمهور آمریکا دیوانگی است به کار بردند.


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه هرچه فضا را رصد می‌کنم هیچ اتفاق جدیدی در اوضاع نمی‌بینم که بخواهد صحنه مذاکره با ترامپ را توجیه کند، گفت: اگر افرادی اندکی شک هم دارند، به گفتگوی ترامپ و مکرون رجوع کنند که این مطلب را کاملاً روشن می‌کند که رئیس‌ جمهور متوهم آمریکا با وقاحت می‌گوید به ایران پول نمی‌دهیم و شاید اندکی اجازه دهیم نفت بفروشند آن هم برای مدت موقت و مکرون هم در این گفتگو مسائلی را مطرح می‌کند که اصلاً در قالب برجام قابل طرح نیست!


حسین‌زاده بحرینی اضافه کرد: عجیب است دولتی که در چند ماه گذشته استراتژی خود را در قالب مقاومت تعریف می‌کند و انصافاً نتایج خوبی هم دریافت می‌کند، چرا مجدداً می‌خواهد به سمت مذاکره چرخش داشته باشد؟!


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعاً مجلس از رئیس جمهور سؤال می‌کند که دلیل این چرخش چیست و اگر به‌تازگی دلایل موجهی برای مذاکره پیدا شده مجلس هم باید در جریان باشد، بنابراین از رئیس جمهور، شورای عالی امنیت ملی و وزارت خارجه می‌خواهیم مجلس را نسبت به وقایع احتمالی آگاه کنند.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته