دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1398 - 12:39
ابوترابی در گفتگو با آنا:

دولت 6 سال اقتصاد و تولید را معطل برجام کرد/ حرف از مذاکره یعنی رکود اقتصادی

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان رئیس‌جمهور گفت: 6 سال با مذاکره، اقتصاد و تولید را معطل کردید، اکنون تولیدکنندگان مسیر دور زدن تحریم و صادرات به کشورهای همسایه را پیدا کردند چرا جامعه را به انفعال می‌کشانید؟
کد خبر : 412743
ابوالفضل-ابوترابی-بهارستان-آنلاین-1.jpg

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به صحبت‌های روحانی در همایش ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی مبنی بر اینکه «اگر بدانم به یک جلسه‌ای بروم و با کسی ملاقات کنم که کشور من آباد و مشکلات مردم حل می‌شود دریغ نخواهم کرد!» اظهار کرد: این صحبت‌ها دوباره آدرس غلط دادن به مردم است. آزموده را بار دیگر آزمودن خطای بزرگی است و لذا ما یک بار مسیر مذاکره را رفتیم و 6 سال مردم، اقتصاد و تولید را معطل و فرصت‌سوزی کردیم و برجام هیچ خروجی نداشت.


وی افزود: این حرف‌ها جامعه را شرطی می‌کند و به سمت رکود سوق می‌دهد، تولیدکنندگان کشور تازه دارند مسیر دور زدن تحریم و صادرات به کشورهای همسایه را پیدا می‌کنند چرا باید با این حرف‌ها جامعه را به انفعال کشاند؟


عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سال گذشته که قیمت دلار 19 هزار تومان شد با توان داخلی و مدیریت آن را تقلیل دادیم و به 11 هزار و 500 رساندیم، اکنون که مسیر درست را می‌رویم و بحمدالله نتیجه هم داده، اشتباه است که با حرف‌های حاشیه‌ای و آدرس غلط دادن دوباره فضای کشور را شرطی کنیم و مردم را به لحاظ روانی معطل نگه داریم که ببینند نتیجه این صحبت‌ها چه می‌شود!


نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت یازدهم وقتش به برجام تلف شد و کاری هم نکرد، گفت: نگاه به غرب و دست دشمن، تفکر اشتباهی است و باید اصلاح شود.


وی اضافه کرد: باید نگاهمان به داخل و تولید باشد. چنین بحث‌هایی برای این مطرح می‌شود که دولت در ساماندهی اقتصاد ناکام مانده و دستاوردی ندارد، بنابراین با این بیانات به قول معروف قاشق خالی در دهان مردم می‌گذارد.


ابوترابی خاطرنشان کرد: دولت یک بار در برجام قاشق خالی دهان مردم گذاشت و نتیجه آن مشخص معلوم شد، چرا برای بار دوم می‌خواهد چنین کاری کند؟


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته