دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1398 - 18:00
حاجی‌دلیگانی در گفتگو با آنا:

مردم خطاهای دولت را دیدند/ القای خط انحرافی برای فراموشی مسائل اساسی جواب نمی‌دهد

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد مردم دریافته‌اند دولت در مسیر خود به خطا رفته، لذا با القای خط انحرافی می‌خواهند مسائل اساسی فراموش شود.
کد خبر : 412736

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به صحبت‌های روحانی در همایش ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی مبنی براینکه «اگر بدانم که به یک جلسه‌ای بروم و با کسی ملاقات کنم که کشور من آباد و مشکلات مردم حل می‌شود دریغ نخواهم کرد» اظهار کرد: آقای رئیس جمهور با چنین سخنانی یک خط انحرافی را به رسانه‌ها می‌دهند و رسانه‌های زنجیره‌ای هم آن را دنبال می‌کنند تا مسائل اساسی مردم فراموش شود.


وی افزود: آنچه مشخص است اکنون آمریکا، انگلیس و فرانسه محتاج مراوده با ایران اسلامی هستند و با قدرتی که جبهه مقاومت در منطقه ایجاد کرده می‌طلبد آمریکایی‌ها ابتدا از خطاها و اشتباهات خود صرف نظر کنند و خسارت‌هایی که به مردم بزرگوار ایران اسلامی زدند را جبران کنند و تا زمانی که چنین اتفاقی نیفتاده هیچ فردی حتی آقای روحانی حق صحبت از مذاکره را ندارد چرا که این صحبت‌ها خلاف مصالح و منافع ملت ایران است.


نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران دنبال عزت و اصلاح اقتصاد خودشان هستند و به این نتیجه رسیده‌اند که با روش‌های دولت به جایی نخواهند رسید و در نظرسنجی‌ها هم این واقعیت نمایان است که دولت در مسیر خود به خطا رفته و مردم این موضوع را متوجه هستند. لذا فرافکنی در اینباره آنان را خام نمی‌کند.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته