دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1398 - 17:03
مصری‌نژاد مطرح کرد؛

لزوم ترویج فرهنگ حجاب و عفاف به وسیله چادر در مقابله با دشمن

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد تلاش برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از طریق حجاب برتر یعنی چادر را در مقابله با تلاش‌های دشمن ضروری دانست.
کد خبر : 412407
IMG_5651.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دولت‌آباد، فرهاد مصری‌نژاد ظهر امروز در جمع کارکنان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد اظهار کرد: دشمن به‌طور ویژه در حوزه حجاب و عفاف در حال برنامه‌ریزی و فعالیت است. فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای در مورد بنیان خانواده به‌شدت در حال انجام اقدامات مخرب هستند.


وی افزود: ترویج این باور که حجاب محدودیت‌آور بوده و زن را از فعالیت‌های اجتماعی دور می‌کند و طرح مسئله حجاب اجباری از مهم‌ترین موضوعاتی است که دشمن در فضای مجازی به آن پرداخته و می‌پردازد.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد گفت: این در حالی است که حجاب به مفهوم پوشش در همه جوامع دارای قوانین و مقررات متناسب با فرهنگ آنهاست و اختلاف در حد پوشش بوده نه اصل پوشش. پس مسئله حجاب اجباری کلمه‌ای انحرافی و تبلیغاتی است با اینکه حد پوشش در جامعه اسلامی توسط قرآن تبیین شده است.


مصری‌نژاد تصریح کرد: متخصصان جنگ نرم دشمن به این نتیجه رسیده‌اند که برای شکست ایران اسلامی باید چادر و حجاب را از سر زن مسلمان ایرانی برداشت. به همین منظور تلاش آنها در این زمینه در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به‌شدت محسوس است. مهم‌ترین حربه دشمن در این باره تأکید بر رعایت نکردن حقوق زن در ایران و تلاش برای نشان دادن وضعیت بد زنان در جامعه ایران بوده و بدیهی است در این راستا باید مقابله فرهنگی مناسب صورت پذیرد.


وی با بیان وظیفه سنگین کارکنان به‌ویژه کارکنان خواهر چادری در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مطرح کرد: اعمال و رفتار ما در فضای حقیقی و فضای مجازی بسیار مؤثر است. باید مقابل تلاش‌های دشمن اقدامات مدیریت‌شده و جدی انجام داد. بخشی از این اقدام تجلیل از خواهران دارای حجاب برتر – چادر – بوده و حجاب برتر یعنی چادر، پرچم است و این پرچم در دانشگاه آزاد اسلامی باید همیشه بالا باشد.


به گزارش آنا در پایان این مراسم از کارکنان خواهر دارای حجاب برتر چادر تجلیل شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته