دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1398 - 15:30
به مناسبت روز صنعت توانمندی‌های دفاعی؛

دکتر طهرانچی از سامانه‌های پدافند هوایی و همچنین سامانه «باور 373» بازدید کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت 31 مرداد روز صنعت از توانمندی‌های وزارت دفاع در ساخت سامانه‌های پدافند هوایی و همچنین سامانه «باور 373» بازدید کرد.
کد خبر : 412388
dr tehranchi25.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع و نیروی مسلح، دکتر محمدمهدی طهرانچی  به مناسبت 31 مرداد روز صنعت از توانمندی‌های وزارت دفاع در ساخت سامانه‌های پدافند هوایی و همچنین سامانه «باور 373» بازدید کرد.


وی در جریان بازدید از سامانه «باور 373» با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدّ ظله العالی) مؤلفه‌های فرهنگ، علم، فناوری و اقتصاد را بنیان اقتدار کشور می‌دانند، گفت: بر اساس همین موضوع دشمنان امروز استقلال علمی کشور را مورد هدف قرار داده و روی آن بسیار حساس شده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تقدیر از دانشمندان صنعت دفاعی در ساخت سامانه «پدافند هوایی باور 373» گفت: سامانه باور نماد باور ملت ایران به «خود» است.


طهرانچی با بیان اینکه دشمنان تمام توان خود را برای انحراف ایران اسلامی از مسیر پیشرفت به کار بسته‌اند، تصریح کرد: خون‌های زیادی در راه جهاد علمی و رسیدن به قله‌های افتخار تقدیم انقلاب  شده است و بحمدالله در این چهار دهه مجموعه‌های علمی و دفاعی همواره حرکتی رو به جلو داشته‌اند.


منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع و نیروی مسلح(دفاع نیوز)


انتهای پیام/4107/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
۰
بهتره ایشون آیین نامه تحصیل همزمان در دو رشته رو ابلاغ کنند. و یا به ایمیل های ارسال شده جواب بدن
هزار تا کار رو زمین مونده بعد ایشون میرن گردش و تفریح.آخه سامانه باور به شما چه ربطی داره. شما به سامانه پیگیری های ویژه رسیدگی کن...
هلدینگ شایسته