جشنواره قالی و قنات میمه؛ ابزار استراتژیک بازاریابی برای رونق اقتصادی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میمه، صبح امروز سومین جشنواره قنات و قالی با هدف آشنایی با صنایعدستی، میراث فرهنگی و رونق گردشگری به میزبانی شهر میمه برگزار و آثاری مانند مهارت سنتی ساخت طبل، گویش میمه، فرشبافی و طبالی در سوگواری امام حسین(ع) آیین شاطران و سرود شهر میمه معرفی و رونمایی شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میمه در بازدید از غرفه این واحد دانشگاهی اظهار کرد: امروزه برپایی نمایشگاهها و جشنوارههای مختلف در توسعه و رشد اقتصادی روز به روز در حال افزایش بوده و برگزاری این جشنوارهها بهویژه در سطوح منطقهای موجب پویایی اقتصادی و اجتماعی میشود که از جمله آن کمک به توسعه و رونق صنعت گردشگری و ارتقای اشتغال است.
سیدناصر حجازی اضافه کرد: برگزاری جشنواره قالی و قنات میمه با توجه به ظرفیتهای موجود در منطقه میتواند نقش ابزار استراتژیک بازاریابی را برای رونق اقتصادی بازی و به عنوان فاکتور کششی برای جذب گردشگران از سراسر کشور عمل کند.
وی یادآور شد: این امر با برنامهریزی، حمایت مسئولان، آمادهسازی زیرساختها و روساختهای مورد نیاز تحقق پیدا میکند و دانشگاه آزاد اسلامی میمه نیز با توجه به ظرفیتهای علمی و پژوهشی موجود آمادگی خود را در راستای همفکری و همکاری در این خصوص اعلام میکند.
انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/
انتهای پیام/