دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1398 - 09:56

مرغ فدراسیون فوتبال یک پا دارد/ کارت بازی 4 استقلالی روی هوا

طلبکاران باشگاه استقلال خواهان پولشان هستند و فدراسیون فوتبال کارت بازی چهار بازیکن آبی‌ها را تا زمان پرداخت بدهی‌های این باشگاه صادر نمی‌کند.
کد خبر : 412264
photo_2019-08-23_18-19-01.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال در زمره باشگاه‌های بدهکار قرار دارد و به بازیکنان و مربیان سابق خود نظیر امیر قلعه‌نویی، آندرانیک تیموریان، حنیف عمران‌زاده، پژمان نوری، مجید صالح و ... بدهی دارد.


فدراسیون فوتبال برای آنکه باشگاه‌ها بدهی‌های خود را تسویه کنند به آن‌ها فرصت داده تا به مرور زمان این کار را انجام دهند اما بدهی‌های باشگاه استقلال مربوط به چند سال پیش است. کارت بازی هروویه میلیچ، سیاوش یزدانی، میلاد باقری و محمد بلبلی هنوز صادر نشده و آندره‌آ استراماچونی نمی‌تواند از این بازیکنان در دیدار با فولاد در چارچوب هفته دوم لیگ برتر استفاده کند.


اخراج محمد دانشگر در دیدار با ماشین‌سازی، او را در میان غایبین قطعی استقلال قرار داده و یزدانی جانشین او خواهد بود اما کارت بازی وی صادر نشده است. اگر مدیران باشگاه استقلال پرونده بدهی‌های این باشگاه را نبندند در دیدار با فولاد چهار بازیکنی که مقابل ماشین‌سازی غایب بودند بالاجبار از این مسابقه هم محروم می‌شوند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته