دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1398 - 14:52
از سال تحصیلی 99-98 صورت می‌پذیرد؛

پذیرش دانشجو در 2 رشته جدید دانشگاه آزاد اسلامی سروستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان از پذیرش دانشجو در دو رشته جدید این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 412157
IMG_دکتر معطری.jpg

مزدا معطری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در سروستان، از پذیرش دانشجو در دو رشته جدید در سال تحصیلی پیش رو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان خبر داد و اظهار کرد: رشته‌های مهندسی مکانیک و مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی پیوسته پذیرش دانشجو خواهند داشت.


وی به پذیرش دانشجو بدون آزمون در این واحد دانشگاهی برای سال تحصیلی 99-98 اشاره کرد و افزود: این دانشگاه در حدود 50 رشته کاردانی و کارشناسی به صورت پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشجو جذب می‌کند که این رشته‌ها در زمینه بهترین رشته‌های  فنی و مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، مهندسی کشاورزی و هنر و معماری شامل علوم و صنایع غذایی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، حسابداری و مدیریت،کامپیوتر، مهندسی عمران و معماری و مهندسی مکانیک در گرایش‌های متعدد خواهد بود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان راه‌اندازی دو رشته جدید را با توجه به نیاز دانش‌آموزان شهرستان بیان کرد و ادامه داد: امیدواریم از این رشته‌ها استقبال خوبی شود و نیاز نباشد دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل به سایر شهرستان‌ها بروند.


معطری با یادآوری چگونگی ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون این دانشگاه افزود: دانش‌آموزان نظام قدیم و جدید و فنی و حرفه‌ای و کارودانش و دانشجویان کاردانی برای ادامه تحصیل می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.org ثبت‌نام کنند و بعد از آن برای ثبت‌نام نهایی به دانشگاه مراجعه کنند.


وی فضای آموزش مطلوب، سالن ورزشی استاندارد،کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهز، مسجد پیامبر اعظم(ص)، خوابگاه خواهران، هیئت علمی مجرب و کارکنان دلسوز و متعهد را از مزیت‌های این دانشگاه برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان شهرستان و سایر نقاط کشور عنوان کرد و با توصیه به دانش‌آموزان شهرستان برای انتخاب رشته‌های این واحد برای ادامه تحصیل  عنوان کرد: تمام دانش‌آموزان می‌توانند قبل از ثبت‌نام با مراجعه به واحد دانشگاهی از مشورت استادان و کارشناسان آموزشی در راستای انتخاب رشته مورد علاقه خود بهره ببرند. علاوه بر اینکه ادامه تحصیل در شهر موجب کاهش دغدغه خانواده‌ها و گسترش دانشگاه خواهد شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان و باثبات‌ترین و ارزان‌ترین دانشگاه غیرانتفاعی کشور است، ادامه داد: برای تسهیل و روان‌سازی ادامه تحصیل دانشجویان این واحد وام‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت قرض‌الحسنه که پرداخت اقساط آن بعد از فارغ‌التحصیلی است، درنظر گرفته است، به‌طوری که دانشجویان می‌توانند تقریباً تمام هزینه دانشگاه را به‌صورت وام و تقسیط شهریه پرداخت کنند.


معطری با تأکید بر عمل به شعار دانشگاه با عنوان «از مردم برای مردم» گفت: هیچ فردی تلاش‌های مردم، دلسوزان و معتمدان شهرستان را در راه‌اندازی این دانشگاه فراموش نخواهد کرد و امروز ما وظیفه داریم تمام امکانات این واحد را در خدمت مردم قرار دهیم و با تلاش مضاعف این واحد دانشگاهی را به جایگاه واقعی خود برسانیم.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته