دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1398 - 10:26
از سوی نشر ماهین؛

رمان جنایی «رازهای شبانه من» منتشر شد

رمان پلیسی «رازهای شبانه من» نوشته مهرداد مراد توسط نشر ماهین منتشر و راهی بازار نشر شد.
کد خبر : 411878
4545.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی نشر ماهین، رمان «رازهای شبانه من» در ژانر «تریلرهای روانشناختی» گونه‌بندی می‌شود و جزء زیرشاخه‌های ژانر جنایی به حساب می‌آید. مهرداد مراد که تا به حال سه رمان پلیسی نوشته، این بار با ورود به موضوع روانشناسی، تجربه دیگری به آثار جنایی خود اضافه می‌کند.


ژانر «تریلر روانشناختی» داستان پرتعلیقی است که بر هیجان‌های روانی غیرمتعادل قهرمان داستانی تأکید دارد و از عناصری مانند معما، جنایت، عشق و هراس بهره می‌برد.


داستان این کتاب درباره زنی است که فراموشی گرفته و در یک شهر کوچک شمالی زندگی می‌کند. او که ابتدای ماجرا توسط پلیس بازداشت می‌شود، بعد از آزادی گمان می‌کند درگیری‌ها به پایان رسیده؛ در حالی که رسیدن به خانه، شروع کابوس‌هایی است که ابداً منتظرشان نبوده و باید با آن‌ها رویارویی کند. این رمان تعلیق پرفشار و نفس‌گیری دارد و رمز و راز و معما فصل به فصل دست از سر مخاطب برنمی‌دارد.


در برشی از کتاب می‌خوانیم: «لازم نیست تا برق آتش خشمی را ببینم که از نی‌نی چشمانم بیرون می‌زند. لازم نیست تا ارشیا بقیه داستان را برایم تعریف کند. لازم نیست برای کشتن این موجود بی‌رحم از کسی اجازه بگیرم. با هر قدمی که به طرفش برمی‌دارم، او دو گام به عقب برمی‌دارد. نزدیک دریچه که می‌رسیم، خون چنان مقابل چشمانم پرده می‌‌کشد که دیگر چیزی نمی‌فهمم. تبر را بلند می‌کنم و به طرفش خیز برمی‌دارم».


انتهای پیام/4072/4028/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته