دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1398 - 11:40

ورود به دنیای اجنه با «آتش جن، خاک آدم»

«آتش جن، خاک آدم» جدیدترین اثر محمدرضا عابدی شاهرودی است یک شبه داستان به شمار می‌آید.
کد خبر : 410212
9373a4ea-7a2e-40db-9795-6afa3740bb37.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتاب «آتش جن، خاک آدم» تاریخ اجنه است، بزرگ اجنه نر و بزرگ اجنه ماده و تاریخ زندگی آنان، فرزندانشان و آنچه که باعث شد به زمین هبوط کنند. تاریخ دوره خونی چهارم و پنجم زمین است، تاریخ موجوداتی که پیش از خلقت آدم ابوالبشر در زمین زندگی می‌کردند، موجوداتی که اجنه نیز به آنان ملحق شدند و تا دوره پنجم خونی زمین که حضور آدم ابوالبشر در زمین بود، امتداد یافتند.


«آتش جن، خاک آدم» تاریخ خاندان بزرگ اجنه، طوایف مختلف و طبقات متفاوت آنان است. خصوصیات هر خاندان، محل زندگی، ویژگی‌های گروهی و تاریخ جنگ‌هایی که میانشان در گرفته است. تاریخ طلسمات اجنه از به وجود آمدن اولین طلسم تا برقراری طلسمات و نحوه به وجود آمدن هر کدام است.


این کتاب تاریخ خصوصیات اجنه است، غذایشان، بیماری‌هایشان، نحوه ازدواج و مرگشان، نحوه به دنیا آمدن فرزندانشان، عبادتشان، شکل ظاهری‌شان، مراتب سلوکی‌شان، اینکه چگونه قدرت می‌گیرند و اینکه چگونه به تسخیر در می‌آیند.


با خواندن این کتاب با تاریخ سحر و جادوی پریان و اجنه، علوم پنج‌گانه و هفت‌گانه پریان و اجنه که چگونه از آن استفاده می‌کنند و با تاریخ منازل روحی اجنه و همچنین قدرت‌هایی که اجنه متناسب با مرحله سلوکی خود به آن دست پیدا می‌کنند آشنا می‌شوید.


«آتش جن، خاک آدم» پیشینه ظهور ابلیس از فرزندان بزرگ اجنه نر و بزرگ اجنه ماده است. اینکه چگونه هبوط کرد، چگونه اجنه را به سمت خود فرا خواند و شیاطین را به وجود آورد، چگونه جادوی مرکب را ایجاد کرد، چگونه هاله تاریکی را برقرار نمود، فرزندانش، راه و شیوه‌اش و هر چیزی که به سمت پلیدی و گناه کشیده می‌شود.


این کتاب بیان کننده عناصر دنیای اجنه است. دوازده عنصر اصلی که ارباب اجنه هستند و بر همه عوامل اجنه، حکمفرمایی می‌کنند.


در پایان باید گفت، «آتش جن، خاک آدم» نه تاریخ است و نه داستان، شبه تاریخ و شبه داستان است. در خانه تنها شوید، چراغ‌ها را خاموش کنید و به تجربه‌ای قدم بگذارید که تا به حال با آن مواجه نشده‌اید، نه شما و نه هیچکس دیگر.


کتاب «آتش جن، خاک آدم»، از سوی انتشارات پرنده و به قیمت ۲۶ هزار تومان، چاپ و روانه بازار کتاب شده است.


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته