دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قلعه‌نویی به سیاه‌جامگان تخفیف نداد؛ معرفی فرهاد کاظمی تا 24 ساعت آینده

مالک باشگاه سیاه‌جامگان مشهد از انتخاب سرمربی این تیم تا 24 ساعت آینده خبر داد. وی شانس حضور فرهاد کاظمی را بر روی نیمکت این تیم زیاد دانست.
کد خبر : 41187

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، بعد از کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال سیاه جامگان با سعید رمضانی مدیران این تیم به فکر تقویت نیمکت تیمشان افتادند و در این رابطه مذاکراتی را با امیر قلعه نویی و فرهاد کاظمی انجام دادند.


در این میان با توجه به موفقیت‌های گذشته امیر قلعه‌نویی در لیگ برتر مدیران سیاه جامگان به دنبال حضور این مربی بودند اما درخواست یک میلایردو پانصد میلیون تومانی امیر قلعه‌نویی و عدم تخفیف وی باعث شد تا محمد رضا عباسی مالک و مدیر عامل سیاه‌جامگان از جذب وی منصرف شد و مذاکرات جدی خود را فرهاد کاظمی را آغاز کرد که گویا دو طرف به توافق ابتدایی هم با هم دست یافتند.


محمدرضا عباسی در خصوص حضور کاظمی بر روی نیمکت سیاه جامگان گفت:«صحبت هایی را با کاظمی انجام دادیم که این صحبت‌ها مثبت بوده است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید فرهاد کاظمی تا 24 ساعت آینده به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب و معرفی شود. تمرینات سیاه جامگان از امروز آغاز می شود و بدنبال آن هستیم تا سرمربی معرفی شده فردا در تمرینات تیم حضور پیدا کند.»


با توجه به صحبت های عباسی فرهاد کاظمی که برای قبول هدایت سیاه‌جامگان خواهان دریافت مبلغ 500 میلیون تومان شده است فردا در مشهد به عنوان سرمربی تیم سیاه جامگان معرفی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته