دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1398 - 17:08
خادمی:

۷۰۰ هزار خانوار از چرخه حمایتی کمیته امداد امام خمینی خارج شدند

دستیار و معاون اجرایی معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی از خروج ۷۰۰ هزار خانوار از چرخه حمایتی این نهاد خبر داد.
کد خبر : 411168
700-هزار-خانوار-از-چرخه-حمایتی-کمیته-امدادخارج-شدند.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از  سایت خبری کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی، علی‌اکبر خادمی در حاشیه گردهمایی حوزه اشتغال و خودکفایی که با حضور کارگزاران حوزه اشتغال کمیته امداد در اراک برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای عملکرد حوزه اشتغال کمیته امداد امام خمینی تاکنون ۷۰۰ هزار خانوار از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده‌اند.


وی نقش کمیته امداد امام خمینی  را فقرزدایی و تقویت اقتصاد بنیان خانواده‌ها دانست و افزود: ایجاد ۷۰ هزار فرصت شغلی در سال برای کمیته امداد امام خمینی تعریف شده و این در حالی است که ایجاد ۱۷۰ هزار شغل در سال جاری به کمک این نهاد پیش‌بینی‌شده و این بیش از دو برابر برنامه تعیین شده است.


دستیار و معاون اجرایی معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی گفت: سال گذشته ۱۴۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته ایجاد شده که برای این میزان فرصت شغلی 2 هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.


خادمی اجرای نظام هدایت شغلی و راهبری شغلی را از کلان طرح‌هایی عنوان و تصریح کرد: در کنار اصلاح، بهبود و ارتقای نظام هدایتی شغلی، نظام راهبری شغلی به‌عنوان طرح جدید برای استفاده از کارآفرینان برتر به‌منظور ایجاد اشتغال پایدار در سطح کشور در حال اجرا است.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته