دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1398 - 15:16
معاون فرهنگی کمیته امداد مرکزی مطرح کرد:

راهیابی ۷ مقاله کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی به مرحله کشوری

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی گفت: در طرح تدوین مقالات قرآنی ویژه پرسنل این نهاد 39 مورد مقاله بررسی شد و هفت مورد از این مقالات به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.
کد خبر : 406215
7-مقاله-کمیته-امداد-استان-مرکزی-به-مرحله-کشوری-راه-یافت.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی، احمد ابوالحسنی با بیان اینکه مددجویان و پرسنل کمیته امداد امام خمینی مرکزی در چهار محور قرآن و خانواده، قرآن و اجتماع، قرآن و سبک زندگی، قرآن و معیشت و با ۲۳ موضوع پژوهشی در طرح تدوین مقالات قرآنی به رقابت پرداختند، اظهار کرد: با استقبال خوب مخاطبان تعداد ۳۹ مورد مقاله با موضوعاتی از منظر قرآن مجید در دو بخش مددجویی و پرسنلی تدوین و توسط گروه ارزیاب (استادان دانشگاه) بررسی شد و هفت مورد از مقالات مذکور انتخاب و به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.


وی افزود: مهلت ارسال آثار تا ابتدای تیر ماه بود که در مجموع ۳۹ مقاله برای دبیرخانه ارسال شد ولی تعدادی از مقالات به دلیل رعایت‌نکردن مبانی و الزامات مقاله‌نویسی پذیرفته نشدند و در نهایت ۲۰ مقاله در دبیرخانه مورد پذیرش واقع شد.


معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه فقط ۱۳ مقاله برای داوری مورد تأیید قرار گرفت، گفت: داوری مقالات قرآنی را اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برعهده داشتند که حدنصاب نمره برای قبولی نمره ۸۵ از ۱۰۰ در نظر گرفته شده بود و در نهایت تعداد هشت مقاله به‌عنوان برگزیده استان اعلام شد.


ابوالحسنی اظهار کرد: از میان این هشت مقاله منتخب، دو مقاله در موضوع با هم یکسان هستند که تصمیم بر این است که در مجموع هفت مقاله برای مرحله کشوری ارسال شود، نتایج داوری مرحله کشوری نیز تا پایان مرداد ماه اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

برچسب ها: مسابقات کشوری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته