دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مسابقات منطقه ۶ دانشگاه آزاد اسلامی رخ داد؛

درخشش دانشجویان رزمی‌کار سیستان و بلوچستان

درخشش دانشجویان رزمی‌کار سیستان و بلوچستان
دانشجویان پسر و دختر رشته‌های کاراته، تکواندو و کشتی استان سیستان و بلوچستان در مسابقات منطقه ۶ دانشگاه آزاد اسلامی خوش درخشیدند.
کد خبر : 819378

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زاهدان، بانوان دانشجوی کاراته‌کا در مسابقات منطقه ۶ دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در رقابت با تیم‌های کاراته بانوان بندرعباس و کرمان موفق به کسب مقام‌های مختلف شدند.

در این رقابت‌ها مهتاب ریگی‌زاده در بخش کاتا سوم کومیته در وزن ۵۰ کیلوگرم موفق به دریافت مقام اول، فائزه سالاری در وزن ۶۸ کیلوگرم نیز موفق به کسب مقام اول، و یاسمن عالی در وزن ۶۱ کیلوگرم حائز مقام دوم شد. در رقابت‌های رشته کاراته کا خانم‌ها مهتاب ریگی زاده و فائزه سالاری به مسابقات کشوری راه یافتند.

در مسابقات تکواندو دختران الناز بختیاری، حدیثه خمر و نرجس پیوست با مغلوب کردن حریفان خود موفق به کسب مقام اول شدند و هر سه نفر به مسابقات کشوری راه یافتند. در عرصه رقابت‌های تکواندو آقایان، دانشجویان امیرعلی کریم زایی مقام دوم، امین صادقی فر و یزدان وحیدی در وزن‌های مختلف مقام‌های سوم را کسب کردند.

در رقابت‌های ورزش کاراته پسران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان محمد جلال کلانتری محمدجعفر حسن‌زاده حائز مقام اول شدند و به مسابقات کشوری راه یافتند، دانشجویان ابوالفضل فضلی و محمد فضلی به مقام سوم دست یافتند. در رقابت‌های ورزش کشتی آزاد امیر جر در وزن ۶۱ کیلوگرم با شکست سه نفر از حریفان خود از واحد‌های دانشگاهی سیرجان بندرعباس و کرمان حائز مقام اول منطقه و منتخب مسابقات کشوری شد.بهنام شکوهیان در وزن ۷۹ کیلوگرم دو حرفی خود از سیرجان و کرمان را شکست داد و به مقام دوم دست یافت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی سرابندی کشتی‌گیر دیگر زاهدان حریفان سیرجانی و کرمانی خود را مغلوب و حائز مقام سوم شد. در رقابت‌های کشتی فرنگی آرین ستاری در وزن ۷۲ کیلوگرم با شکست حریف کرمانی خود به مقام دوم دست یافت، در وزن ۸۲ کیلوگرم حامد شیخ بدون حریف به مقام اول رسید. امید جر و حامد شیخ به مسابقات کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته