دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1398 - 16:58
فرمانده انتظامی غرب استان تهران:

6 تن مواد افیونی در غرب استان تهران کشف شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 6 تن انواع مواد افیونی از داخل بونکر یک دستگاه خودرو تريلی خبر داد.
کد خبر : 411151
n82975480-72445501.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی گفت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی با استفاده از خودرو کاميون اقدام به تهيه، جاسازی و سپس انتقال محموله‌های موادمخدر به شهرستان‌های غرب استان تهران می‌کند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از چند ماه کار اطلاعاتی دریافتند قاچاقچی مورد نظر قصد دارد در پوشش انتقال گاز به وسیله بونکر یک تريلی، اقدام به تهيه، حمل و جابه جايی مواد مخدر کند که در همین راستا، عملیات پلیس برای کشف مواد مخدر آغاز شد.


فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: مأموران عمليات ویژه پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران پس از کنترل و پايش خودروهای عبوری در محور رباط‌کریم به سمت شهریار در عملیاتی ویژه موفق به شناسایی و توقیف خودرو شدند.


این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این زمینه یک نفر نیز دستگیر شد، ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو پنج تن و 616 کیلو تریاک و 384 کیلو مورفین که به طرز ماهرانه‌ای در ته مخزن جاسازی شده بود، کشف کردند.


خانچرلی خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مرجع قضائی تحویل داده شد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته