دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1398 - 15:36
نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

رسانه‌ها با نگاه عدالت‌محوری واقعیت‌ها را منعکس کنند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: رسانه‌ها باید واقعیت‌ها و حقایق را بدون کم و کاست با نگاه عدالت‌محوری و بدون دخالت دادن حب و بغض ناصواب به جامعه منتقل کنند.
کد خبر : 411103
ContentImages_110663.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی  در دومین جشنواره رسانه‌های برتر استان کرمان (قلم و عدالت) گفت: رسانه‌ها باید واقعیت‌ها و حقایق را بدون کم و کاست با نگاه عدالت‌محوری و بدون دخالت دادن حب و بغض ناصواب به جامعه منتقل کنند و در هدایت جامعه به سمت خوبی‌ها نقش پررنگ‌تری داشته باشند.


وی با بیان اینکه وقتی خداوند به قلم سوگند یاد می‌کند، به معنای ارزش و جایگاه آن در هدایت جامعه به سمت کمال است، اضافه کرد: خداوند انسان را به نحوی خلق کرده که با استفاده از شنیدن و خواندن  می‌تواند علم خود را افزایش داده و اطلاعات زیادی را کسب کند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه هر علمی در نگاه دینی نافع و هر اطلاعاتی ارزشمند نیست، عنوان کرد:  بیان و قلم دو راه صادرات اندیشه از فردی به فرد دیگر است.


علیدادی سلیمانی مطرح کرد: خداوند قدرت تجزیه و تحلیل را به عنوان یک میزان برای آدمی قرار داده تا بدانیم کدام کالا ناسالم و کدام کالا سالم است.


وی تصریح کرد: دیدن، شنیدن، نوشتن و گفتن زمانی ارزشمند است که در اختیار عقل، تحلیل و تجزیه با نگاه عدالت‌محور قرار گیرند و در این زمان است که رسانه به رسالت اصلی خود دست یافته و به جایگاه واقعی خود دست می‌یابد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب