دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی:

نقش اشتغال‌زایی در مهاجرت معکوس به روستاها

پزشکیان برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور را مفید در زمینه ایجاد اشتغال روستایی ارزیابی کرد و گفت: طبق آماری که به من ارائه شده این اقدامات موجب شده تا ۳ درصد بر میزان جمعیت روستایی کشور افزوده شود.
کد خبر : 411068
کشاورزی+2.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران، مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با حضور در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر کشور با همراهی بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران از این نمایشگاه بازدید کرد.


پزشکیان در این بازدید، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور را بسیار مفید در زمینه ایجاد اشتغال روستایی ارزیابی کرد و گفت: طبق آماری که به من ارائه شده این اقدامات باعث شده تا ۳ درصد بر میزان جمعیت روستایی کشور افزوده شود.


وی بر حمایت مجلس از اقدامات این چنینی دولت نیز تاکید کرد و افزود: در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط با اشتغال روستایی و معرفی توانمندی‌های روستا و عشایر کشور نیز مجلس به افزایش اعتبارات کمک خواهد کرد.


چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر کشور که از ۲۴ مرداد با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور افتتاح شده امروز ۲۷ مرداد ساعت ۲۳ به کار خود پایان می دهد.


 


انتهای پیام/4083


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته