دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تساوی با ارزش شاگردان آقای خاص در پاریس

تیم چلسی انگلیس موفق شد در خانه پاری‌سن‌ژرمن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی با ارزش دست یابد.
کد خبر : 4110

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آناف دو تیم چلسی و پاری‌سن‌ژرمن در مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پاری‌سن‌ژرمن به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان آقای خاص با کسب نتیجه 1 بر 1 به تساوی ارزشمندی در این دیدار دست یافتند.


دو تیم در ابتدای مسابقه، بازی بسیار متعادلی را انجام دادند و بیشتر سعی در شناخت یکدیگر داشتند تا اینکه زلاتان یخ بازی را در دقیقه 11 با ضربه سر خود باز کرد هرچند ضربه او توسط تیبو کورتا به زیبایی مهار شد.


حملات پی.اس.جی (پاری‌سن‌ژرمن) همچنان ادامه داشت و این‌بار کاوانی در موقعیت گلزنی قرار گرفت که مجدداً کورتا با واکنش خود دروازه چلسی را برای دومین بار در این بازی نجات داد.


دقیقه 36 مسابقه بر خلاف جریان بازی این تیم چلسی بود که توسط برانیسلاو ایوانوویچ با ارسال زیبای جان تری توانست به گل دست یابد و از حریف خود پیش افتد.


نیمه اول این دیدار با پیروزی چلسی به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.


نیمه دوم با حملات آتشین پاریسی‌ها آغاز شد و سرانجام آنها با استفاده از موقعیت‌های خود توانسند به گل تساوی توسط کاوانی دست پیدا کنند.


بعد از این گل چلسی احتیاط را چاشنی کار خود کرد و از سوی دیگر حملات پی.اس.جی نیز برای آنها سودی نداشت تا در نهایت شاگردان آقای خاص با تساوی ارزشمند زمین بازی را ترک کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته