دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1398 - 17:56

نگاهی به کارنامه مدافع مدنظر استراماچونی

سرمربی تیم استقلال قصد جذب بازیکنی را دارد که غیبت او منجر به جدایی‌اش از این باشگاه می‌شد و لازم است کارنامه این بازیکن را ملاحظه کنیم.
کد خبر : 410938
هروویه میلیچ روستوف.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، آندره‌آ استراماچونی بعد از آنکه باشگاه استقلال نتوانست شرایط حضور هروویه میلیچ را در تهران فراهم کند و تا زمان صدور ویزا به‌ناچار به دبی رفت، باشگاه استقلال را تهدید کرد که از سرمربیگری تیم فوتبال آن استعفا می‌دهد.


مدیران آبی‌پوش بلافاصله دست به کار شدند و میلیچ را به ایران آوردند. این مدافع چپ کروات در حال گذراندن تست‌های پزشکی است تا در صورت قبولی با باشگاه استقلال قرارداد رسمی امضا کند.


مدافع مدنظر استراماچونی با 30 سال سن و 183 سانتی‌متر قد از فیزیک خوبی برای بازی در استقلال برخوردار است. او فوتبال حرفه‌ای را از باشگاه دیورگاردن سوئد آغاز کرد و سپس به «استرا ۱۹۶۱» کرواسی آمد. در روستوف عملکرد مثبتی داشت و با این تیم قهرمان روسیه شد. سپس بازی در هایدوک اشپیلت را تجربه کرد. حضور در سری A و بازی برای فیورنتینا نقطه عطفی برای این بازیکن کروات بود.


میلیچ با تصمیمی اشتباه به المپیاکوس یونان رفت و بعد از مدتی دوباره به سری A بازگشت و بازیکن تیم ناپولی شد. پس از مدتی به سری B ایتالیا و تیم کروتونه رفت. در ادامه بازیکن تیم ورونا شد و حالا بازیکن آزاد است. او 6 بازی ملی دارد که یکی از آن‌ها رسمی و مابقی تدارکاتی بوده است. میلیچ بازیکن گلزنی نیست اما قابلیت بازی در هافبک چپ را علاوه بر دفاع چپ دارد. موفقیت او در استقلال تضمین‌شده نیست ولی می‌تواند شایستگی‌اش را به هواداران آبی‌پوش اثبات کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته