دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1398 - 12:36

گلایه‌های منصفانه استراماچونی از شرایط استقلال

سرمربی ایتالیایی استقلال گلایه‌هایی از باشگاه دارد که منطقی است.
کد خبر : 410423
36303.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، آندره‌آ استراماچونی از شرایطی که در باشگاه استقلال دارد شاکی است و احتمال دارد ادامه همکاری او با آبی‌پوشان به بن‌بست بخورد.


سرمربی ایتالیایی استقلال در برخی پست‌ها نیاز به بازیکن خارجی دارد اما تلاش‌های لازم برای جذب بازیکنانی که او به مدیران باشگاه معرفی کرده صورت نگرفته است. پس از دیپورت موقت هروویه میلیچ به دبی، استراماچونی از پاستورلو مدیر برنامه‌های خود خواست به ایران بیاید تا تکلیف او را با باشگاه روشن کند چراکه شرایط برخلاف انتظارات او پیش می‌رود.


در دیدار استقلال با پیکان بازیکنان با خودروهای شخصی به محل مسابقه آمدند که این موضوع باعث اعتراض استراماچونی شد چون او معتقد بود تمامی اعضای تیم باید با یک خودرو به محل مسابقه برود. سرمربی ایتالیایی استقلال به‌شدت به نظم و انضباط اعتقاد دارد و قبول نکرده که چون بسیاری اتفاقات قبلاً در استقلال رخ می‌داده و اینجا ایران است، تیم او باید به شکل گذشته رفتار کند.


مدیران باشگاه استقلال اگر نتوانند خواسته‌های استراماچونی را اجرایی کنند در طول فصل با او دچار مشکل می‌شوند چون او در همین اوایل کارش نشان داده که مقابل بی‌نظمی می‌ایستد و اجازه نمی‌دهد تیمش همچون گذشته اداره شود. استراماچونی اعلام کرده برای رساندن استقلال به قهرمانی باید اصولی که تدوین‌شده اجرایی شود تا نتیجه خوبی در انتهای فصل کسب شود.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته