دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1398 - 15:50
ایمانزاده به آنا خبرداد؛

4 برد و یک تساوی حاصل حضور تیم نوجوانان باشگاه دانشگاه آزاد در رقابت‌های لیگ برتر تکواندو

مربی تیم نوجوانان باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این تیم در هفته سوم، چهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور توانست 4 برد و یک تساوی را در کارنامه خود ثبت کند.
کد خبر : 410857
AG8I0515.jpg

رضا ایمانزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در خصوص لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور اظهار کرد: تاکنون در پنج رقابت شرکت کرده‌ایم که در چهار بازی حریفان را مغلوب خود ساخته و در یکی از رقابت‌ها نیز با نتیجه تساوی توانسته‌ایم در گروه خود، در جایگاه دوم قرار بگیریم.


وی با بیان اینکه تیم نوجوانان تکواندوکار باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، تیم پشتیبان‌ساز برای تیم تکواندو بزرگ‌سالان این باشگاه است، افزود: اغلب ورزشکاران تیم تکواندوی نوجوانان دانشگاه آزاد از دانش آموزان مدارس سما هستند.


مربی تیم نوجوانان باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: ورزش در این دانشگاه یک پروسه است؛ از همین رو اداره تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در یک کار مشارکتی با مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی طی استعدادیابی‌هایی که انجام می‌دهد، این فرصت را که دانش‌آموزان مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی همراه با تحصیل خود بتوانند ورزش حرفه‌ای را نیز دنبال کنند ایجاد می‌کند. شناسایی و پرورش این استعدادها منجر به توسعه ورزش نیز می‌شود.


ایمانزاده بیان کرد: بسیاری از تکواندوکاران ما که در عرصه‌های جهانی و آسیایی درخشیدند همچون عرفان ناظمی و سعید رجبی از پروسه استعدادیابی اداره کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سمای این دانشگاه هستند.


وی با اشاره به اعزام تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ اذعان کرد: تکواندوکاران این دانشگاه دوشنبه 28 مردادماه سال جاری عازم چین می‌شوند. تیم دانشگاه آزاد اسلامی برای نخستین بار در بخش مشترک زنان و مردان هم تیم خواهد داشت.


گفتنی است در هفته سوم و چهارم و پنجم لیگ برتر تکواندو نوجوانان، تیم نوجوانان تکواندوکار دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت با تیم باشگاه یزدان گیلان توانست با نتیجه هفت بر سه پیروز میدان شود. همچنین در مصاف تیم مناطق نفت‌خیز خوزستان نیز با نتیجه هفت بر سه پیروز شد. تیم تکواندو نوجوانان باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت با هیئت تکواندوکار فردیس نیز با نتیجه پنج پنج به‌تساوی دست‌یافت.


انتهای پیام/4107/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته