دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1398 - 15:32
امام جمعه پاریز خبر داد؛

پیاده‌روی منتظران ظهور همراه با ازدواج 12 زوج جوان در سیرجان

امام جمعه پاریز از برگزاری مراسم پیاده‌روی منتظران ظهور همراه با ازدواج 12 زوج جوان در شهر سیرجان خبر داد.
کد خبر : 410851
photo_2019-08-17_14-31-50.jpg

حجت‌الاسلام والمسلمین علی افضلی‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان با تبریک دهه ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر خم از برگزاری جشن‌های متنوع ویژه این مراسم خبر داد و اظهار کرد: امامت از اهمیت والایی برخوردار است؛ بنابراین شاهد هستیم که پس از معرفی امیرالمومنین علی(ع) و پایان ابلاغ دستور خداوند آیه اکمال دین نازل می‌شود و رسالت پیامبر اکرم(ص) به پایان می‌رسد.


وی، حدیث غدیر را نشانه اثبات لزوم بحث ولایت عنوان کرد و افزود: حضور و شهادت  دادن 120 هزار نفر در یک ماجرا به‌خوبی اصل موضوع غدیر خم را ثابت می‌کند؛ بنابراین باید به این‌ موضوع پرداخته و این موارد تبیین شود.


امام جمعه پاریز، برگزاری جشن بزرگ ولایت همراه با سخنرانی و مولودی‌خوانی را از مهم‌ترین برنامه‌های این شهر دانست و توضیح داد: این مراسم دوشنبه برگزار می‌شود و سه‌شنبه نیز علاوه بر دیدار با سادات جلیل‌القدر جشن شاد مخصوص کودکان و نوجوانان زیر 11 سال همراه با مسابقه و جشن در محل تکیه قمر بنی‌هاشم این شهر انجام خواهد شد.


افضلی، حرکت کاروان شادی همراه با قرعه‌کشی کمک هزینه مشهد مقدس از روبروی دفتر امام جمعه را از برنامه‌های اجرایی عنوان و بیان کرد: اجرای عقد دو زوج جوان همراه با پذیرایی افطار و جشن باشکوه عید غدیر عصر روز عید در محل کاروان حسینی پایان‌بخش برنامه‌های این عید باشکوه خواهد بود.


به گزارش آنا؛ همایش پیاده‌روی منتظران ظهور از مهدیه سیرجان به سمت پارک شهید هادی همراه با جوایز ارزنده کربلا، مشهد مقدس و برگزاری جشن بزرگ غدیر با سخنرانی شیخ عباس مسلمی‌زاده همراه با عقد 12 زوج جوان و اهدای جوایز ارزشمند در مسجد و حسینیه مسلم بن عقیل سیرجان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته