دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1394 - 10:57
شفیع‌زاده در گفت‌وگو با آنا خبر داد

ارائه طرح ایجاد مزرعه تحقیقاتی و فضای گلخانه‌ای واحد تفرش به شورای پژوهشی استان مرکزی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پروفسور حسابی تفرش از ارائه دو طرح اقتصادی دانش‌بینان به شورای پژوهشی استان مرکزی در راستای فعالیت‌های اقتصادی و کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان و تامین بخشی از بودجه غیرشهریه خبر داد.
کد خبر : 41082

دکتر رضا شفیع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، در باره عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش در راستای کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان و فعالیت‌های دانش‌بنیان اظهار کرد: مکاتباتی با مرکز رشد و فناوری استان مرکزی انجام و 2 طرح اقتصادی مهم برای مطرح شدن در شورای پژوهشی استان ارائه شده است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پروفسور حسابی تفرش، ایجاد مزرعه تحقیقاتی و فضای گلخانه‌ای را دو طرح اقتصادی ارائه شده به شورای پژوهشی استان مرکزی نام برد.


شفیع‌زاده، وضعیت پروژه‌های عمرانی در این واحد را یادآور شد و اظهار کرد: پروژه ساختمان آموزشی-اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش در زمینی به مساحت 19 هکتار قرار دارد که حصارکشی این دانشگاه انجام شده است و هیچ پروژه عمرانی در این واحد انجام نمی‌شود.


به گفته شفیع‌زاده، تغییر نام محوطه دانشگاه به اسم شهدای شهر (شهید محبی) و نامگذاری ساختمان اداری به اسم پرفسور قوام‌زاده، برگزاری مسابقات قرآن و عترت، تعمیرات روشنایی مسجد واحد و درخواست برای تدفین شهدای گمنام در محل دانشگاه از طرح‌های ماندگار فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پروفسور حسابی تفرش با بیان اینکه دو رشته مدیریت مهندسی معماری و عمران در مقطع کارشناسی ارشد برای این واحد در دست پیگیری است، تعداد دانشجویان این مرکز را 2300 نفر عنوان و اظهار کرد: 18 رشته دانشگاهی در این مرکز دانشگاهی دائر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته