دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرمانده سپاه عاشورا: رمز ماندگاری شهدا، داشتن رنگ خدایی آنهاست

سردار غلام عسگر کریمیان فرمانده سپاه عاشورا تبریز گفت: رمز ماندگاری شهدا داشتن رنگ خدایی آنهاست که باعث ماندگاری ابدی آنها شده است.
کد خبر : 41055

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، سردار کریمیان در مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در جمع دانشگاهیان واحد تبریز با توجه به بیانات مقام معظم رهبری گفت: فرهنگ دفاع مقدس مثل گنجینه‌ای است که باید آن را استخراج کنیم و زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ایفای نقش زینبی و رسالت آن یعنی پیام رسانی خون شهدا.


کریمیان افزود: هفته دفاع مقدس مناسب ترین زمان برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و پیام رسانی خون شهدا است.


وی تصریح کرد: حاکمیت مطلق فرهنگ عاشورایی در دفاع مقدس غیرقابل انکار است و همه ما به آن اقرار داریم که شهدا با تأسی از فرهنگ عاشورایی وارد میدان نبرد شدند و صبر، استقامت و اخلاص آنها برگرفته از فرهنگ عاشورا و فرهنگ حسینی است.


فرمانده سپاه عاشورا تأکید کرد: اگر امروزه کشور ایران توانسته از مشکلات و موانع بسیاری عبور کند و در مرحله ای قرار گیرد که به عنوان قدرت برتر در جهان مطرح شود و در فراسوی مرزها اثرگذار باشد به برکت خون شهدا، صبر جانبازان، مجاهدت مجاهدین اسلام و استقامت آزادگان است.


وی گفت: اکنون گارد دشمن، نفوذ از طریق فرهنگ است و ما باید با اشرافیت کامل فرهنگی، به روز بودن اطلاعات و تقویت فرهنگ اسلامی و بسترسازی برای تشکیل حکومت اسلامی اقدام کنیم و دانشگاهیان در این جبهه وظیفه سنگینی دارند وباید با تولید علم ونهضت نرم افزاری این جبهه فرهنگی را تقویت کنند و در صحنه باشند.


در ادامه این مراسم بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در انزجار از فاجعه ی قربانی شدن جمع کثیری از حجاج بیت الله الحرام در منا قرائت شد و نمایشگاه دفاع مقدس در محل حسینیه شهدای گمنام این دانشگاه افتتاح شد.


مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ششم مهر سال جاری در محوطه مسجد امیرالمومنین(ع) این دانشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد تبریز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته