دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انگجی: تکریم شهدا و خانواده آنان سرلوحه امور دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: تکریم شهیدان و خانواده معظم شهدا سرلوحه امور دانشگاه آزاد اسلامی است.
کد خبر : 41052

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، دکتر سیدجواد انگجی در مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در این دانشگاه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت فاجعه بزرگ منا افزود: کشورهای اسلامی باید وظایف خود را به نحو مقتضی انجام دهند و کشور عربستان نیز به جای فتنه‌افکنی در منطقه به برقراری و حفظ جان و امنیت حجاج که برای انجام وظایف شرعی خود در این کشور حضور می‌یابند، بپردازد.


انگجی گفت: راهبری امام راحل و جانفشانی های شهدا و جانبازان، رزمندگان و اسرا باعث هشت سال دفاع مقدس و پیروزی و حاکمیت امنیت در کشور است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: شهدا حلقه‌هایی هستند که در جامعه همه را به یکدیگر وصل می کنند و هر کدام از افراد جامعه در هر پست و مقامی در قبال آنها مسئولیت و وظایفی دارند که باید به آن عمل کنند.


وی تصریح کرد: با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری، دانشگاه آزاد اسلامی نیز در مسیر تکریم شهدا و خانواده آنها به وظایف خود عمل می کند.


انگجی با تشکر از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: بسیج دانشجویی این دانشگاه ارتباط بسیار خوبی با مدیریت فعلی دارد که امید می‌رود با هم افزایی، همکاری و همدلی، فرهنگ بسیج و بسیجی را ترویج دهیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تأکید کرد: تنها با شعار و حرف نمی‌توان درباره شهدا و بسیج صحبت کرد بلکه باید در عمل آن را ثابت کرد و الگویی برای جامعه شد.


در ادامه این مراسم بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در انزجار از فاجعه ی قربانی شدن جمع کثیری از حجاج بیت الله الحرام در منا قرائت شد و نمایشگاه دفاع مقدس در محل حسینیه شهدای گمنام این دانشگاه افتتاح شد.


مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ششم مهرماه سال جاری در محوطه مسجد امیرالمومنین(ع) این دانشگاه برگزارشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته