دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1398 - 20:58
در سفر فتاح به گلستان انجام خواهد شد؛

واگذاری 11 میلیون مترمربع زمین رایگان به مردم

در سفر ۲۴ مردادماه رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به استان گلستان بیش از ۱۱ میلیون مترمربع از اسناد واگذاری املاک مسکونی و زارعی به‌صورت کاملاً رایگان به مردم منطقه مراوه تپه اهدا خواهد شد.
کد خبر : 410357
3.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از بنیاد مستضعفان، در سفر ۲۴ مردادماه رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به استان گلستان بیش از ۱۱ میلیون مترمربع از اسناد واگذاری املاک مسکونی و زارعی به‌صورت کاملاً رایگان به مردم منطقه مراوه تپه اهدا خواهد شد.


بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری اسناد املاک علوی به افراد واجد شرایط طی سفر مهندس فتاح به استان گلستان ۸۳۰ فقره ملک مسکونی و ۱۱۷۰ فقره ملک زراعی با مساحت ۱۱ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۸۶۹ مترمربع با مبلغ کارشناسی بیش از ۷۴۳ میلیارد ریال و به‌صورت رایگان به واجدین شرایط اهدا می‌شود.


بنابر این گزارش: طرح محرومیت‌زدایی واگذاری اسناد املاک علوی از سال ۹۳ آغاز شده و تاکنون بیش از ۸۳ هزار سند به خانوار‌های محروم در سراسر کشور واگذار شده است. همچنین از ابتدای اجرای طرح تاکنون در استان گلستان بیش از ۲۳۵ میلیون مترمربع زمین زراعی و مسکونی به مردم استان گلستان به‌ویژه هم‌وطنان مرزنشین ترکمن باهدف محرومیت‌زدایی اهداشده است.


انتهای پیام/4083/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته