دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1394 - 15:16
در دیدار خانواده شهدا

نظام‌‌آبادی: شهدا باعث قدرتمندتر شدن ایران اسلامی شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک شهدا را مایه عزت، افتخار، آزادی، استقلال و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: شهدا با شجاعت، ایثار و فداکاری خود پایه‌های انقلاب را تثبیت و باعث استحکام و قدرتمندتر شدن ایران اسلامی شدند.
کد خبر : 41034

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس دیدار از خانواده معظم شهید علی محمدی هزاوه با حضور حجت‌الاسلام علی اکبرهراتی مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران واحد اراک در منزل خانواده شهید برگزار شد و دانشگاهیان با آرمان‌های شهدا و امام شهدا عهد و پیمانی دوباره بستند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در این دیدار با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس گفت: خانواده معظم شهدا افرادی را پرورش دادند که شاخص مسائل اجتماعی و ایثار بودند. امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران باشیم .


نظام آبادی: هفته دفاع مقدس تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و اهداف نظام ارزشمند جمهوری اسلامی است و همواره پیروی از منویات مقام معظم رهبری را سر لوحه کار خود قرار می‌دهیم تا بتوانیم تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد کرده و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در قالب دانشگاه را محقق سازیم

دکتر علیرضا نظام آبادی شهدا را مایه عزت، افتخار، آزادی، استقلال و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: شهدا با شجاعت، ایثار و فداکاری خود پایه‌های انقلاب را تثبیت و موجب استحکام و قدرتمندتر شدن ایران اسلامی شدند.


دبیر هیأت امنای استان مرکزی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک 13 شهید گلگون کفن را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است گفت: تمامی این شهدا از دانشجویان ممتاز و نخبه دانشگاه در رشته‌های مختلف بودند که آزادگی، جوانمردی و شهامت خود را با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به رخ دنیا کشیدند و نشان دادند که تحصیل علم و دانش حتی ذره‌ای نمی تواند به تکلیف شرعی آنان که همانا لبیک گفتن به فرمان امام زمانشان است خدشه وارد کند.


رئیس واحد اراک ادامه داد: هفته دفاع مقدس تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و اهداف نظام ارزشمند جمهوری اسلامی است و همواره پیروی از منویات مقام معظم رهبری را سر لوحه کار خود قرار می‌دهیم تا بتوانیم تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد کرده و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در قالب دانشگاه را محقق سازیم.



مرتضی انصاری فر رئیس بنیاد شهید اراک نیز با قدردانی و تشکر از خدمات و زحمات دانشگاه آزاداسلامی اراک گفت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی اراک در بزرگداشت یاد وخاطره شهدا و همچنین تکریم خانوادهای معزز شهدا همیشه پیشرو و پیشقدم بوده است.


در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام ایوب سلحشور نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی نیز با تبریک هفته دفاع مقدس شهدا را الگوهایی بی‌بدیل برای جوانان امروز دانست و تصریح کرد: قطع به یقین،حرکت در راه شهدا و آرمان‌های آنان می‌تواند چراغ راه جوانان ما در وانفسای تبلیغات ضد اسلامی جوامع غربی باشد.


برادر شهید محمدی هزاوه نیز با تشکر و خیرمقدم به رئیس و اعضای هیأت رئیسه واحد اراک از حسن نظر و توجه دانشگاه آزاد اسلامی به خانوادهای شهدا به نیکی یاد کرد.


شهید علی محمدی هزواه دانشجوی رشته کشاورزی واحد اراک بود که در تاریخ 22/7/1366 در خرمشهر به فیض شهادت نایل آمد.


در پایان این دیدار با اقامه نماز ظهر و عصر در منزل خانواده معظم شهید هدیه و لوح یادبودی از سوی نظام آبادی به خانواده شهید علی محمدی هزاوه اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته