دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1394 - 14:58
در هفته گرامیداشت دفاع مقدس

سرپرست واحد گرمسار با خانواده معظم شهدا و جانبازان دیدار کرد

همزمان با هفته دفاع مقدس، دکتر طاهره میرساردو در منازل چهار تن از جانبازان و شهدا حاضر شد و با خانواده آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 41033

به گزارش خبرنگار آنا، همزمان با هفته دفاع مقدس، دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در منازل جانبازان و شهداء حاضر و با خانواده های آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.



سرپرست واحد گرمسار که به همراه حجت الاسلام عبدالله زندی‌فر مسئول امور شاهد و ایثارگران، دکتر حامد زارعی مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و مدیر روابط عمومی واحد گرمسار به دیدار جانبازان 8 سال دفاع مقدس، حبیب الله عوض زاده، مختار صالحی نژاد ومحسن قادری و منزل مهرداد کنشلو برادر شهید سیاوش کنشلو رفته بود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب تاکید کرد.



وی گفت: عزت امروز اسلام و مسلمین ثمره خون شهداست و شهدا چشم و چراغ ملت هستند و شهدای ما با انگیزه و با نشاط وارد میدان شدند و صادقانه که با پاداش الهی همراه بود به شهادت رسیدند.


میرساردو افزود: این شهادت بی‌شک یک نعمت و پاداش بزرگی است که خداوند آن را به بندگان مخلص ارزانی می دارد و ما همه باید قدردان ایثارگری جانبازان، رزمندگان وشهدای گرانقدر باشیم و راه آنها را ادامه دهیم.



در این دیدارها خانواده شهدا و جانبازان از توجه دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت این دانشگاه به شهدا، جانبازان، رزمندگان و خانواده آنها تشکر و قدردانی کرده و بر ادامه راه امام (ره) و شهدا و ارزش‌های انقلاب تاکید کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته