دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد؛

لزوم توجه و سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه ورزش دانش‌آموزی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدارس پایگاه ورزش قهرمانی در کشور هستند و توجه به این موضوع دارای اهمیت ویژه است که این مهم نیاز به توجه و سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه ورزش دانش‌آموزی دارد.
کد خبر : 410308
UIw9aRPjbS8R.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در آیین افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه اول سراسر کشور در شهرکرد اظهار کرد: مسابقات ورزش دانش‌آموزی در ارتقای سلامت مؤثر است و تمایل به انجام فعالیت‌های ورزشی بین دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد و زمینه‌ساز افزایش روحیه تعامل و همکاری بین دانش‌آموزان می‌شود.


وی با بیان اینکه توسعه هر بخشی از کشور نیاز به توسعه زیرساخت‌های لازم دارد، بیان کرد: زیرساخت توسعه ورزش کشور از دانش‌آموزان شروع می‌شود که توجه به ورزش دانش‌آموزی دارای اهمیت ویژه است.


به گفته استاندار چهارمحال و بختیاری باید در کنار توجه و توسعه تعلیم و تربیت، به بحث ورزش دانش‌آموزان نیز توجه شود تا از طریق دیپلماسی ورزشی، فرهنگ و تمدن ایرانی را به همه دنیا صادر کنیم.


عباسی تأکید کرد: مدارس پایگاه ورزش قهرمانی در کشور هستند و توجه به این موضوع دارای اهمیت ویژه است که این مهم نیاز به توجه و سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه ورزش دانش‌آموزی دارد.


وی به موقعیت آب و هوایی و ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود در استان برای برگزاری مسابقات ورزشی به‌ویژه ورزش دانش‌آموزی تأکید کرد و گفت: مردم استان در مهمان‌نوازی زبانزد هستند و امید است که این دوره از مسابقات با کمترین کاستی و نقصان در استان برگزار شود و این استان میزبان خوبی مانند سال‌های گذشته برای دانش‌آموزان قهرمان و همراهان‌شان باشد.


به گزارش آنا، سی و ششمین دوره مسابقات قهرمانی و ورزشی دانش‌آموزان پسر و سی‌امین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در مقطع متوسطه اول تا ۳۰ مرداد ماه در مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش و استخر شنای دانشگاه شهرکرد در حال برگزاری است.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته