دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1398 - 14:11
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد لاهیجان:

مرکز انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان آغاز به کار کرد

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: مرکز انتخاب رشته کنکور سال ۹۸ این دانشگاه آغاز به کار کرد.
کد خبر : 409989
image_2019_8_11-10_36_14_690_3QL.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لاهیجان، محسن فلاح‌راد با بیان اینکه مرکز انتخاب رشته کنکور سراسری سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان آغاز به کار کرده است، گفت: این مرکز با حضور استادان مجرب و متخصص در انتخاب رشته تحصیلی و مسلط به نرم‌افزار انتخاب رشته هوشمند آغاز به کار کرد.


وی وجود مشاوران و استادان برای انتخاب رشته درست را از مزایای دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ذکر کرد و ادامه داد:  متقاضیان در ایام انتخاب رشته کنکور می‌توانند به همراه اولیای خود، هرروزه از ساعت هشت و 30 دقیقه تا 13 و 16 تا 20 به دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، طبقه همکف دانشکده علوم انسانی مراجعه کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 09118406068 تماس بگیرند.


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان سطح مشاوران حاضر در مرکز را بسیار ممتاز دانست و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان این خدمات را با کمترین نرخ و بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.


فلاح‌راد یادآور شد: با توجه به تأثیر این‌ مراکز برای برجسته کردن نقش دانشگاه آزاد اسلامی در جامعه بیان کرد: بر اساس دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، حضور رؤسای دانشکده‌ها و یا نمایندگان آنان برای ارائه مشاوره تحصیلی به متقاضیان ضروری است تا متقاضیان بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.


مدیر روابط عمومی واحد لاهیجان تجربه موفق  سال گذشته را یادآور شد و اظهار کرد:  بیش از ۷۵۰ مراجعه‌کننده در این ایام برای اخذ مشاوره و آشنایی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به این مرکز مراجعه کردند که بین آنان نفرات برتر کنکور هم دیده می‌شدند.


فلاح‌راد گفت: این واحد موفق به‌پیش ثبت‌نام ۱۵۰ نفر از متقاضیان ادامه تحصیل به‌صورت مستقیم شد و بیش از 250 نفر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را به‌عنوان انتخاب نخست خود در سطح دانشگاه‌های غیردولتی انتخاب کردند.


وی بازخورد مراجعه‌کنندگان را بسیار دلگرم‌کننده دانست و اظهار کرد: عکس‌العمل‌ها و بازخوردهای مراجعان و خانواده آنان برای این واحد دانشگاهی  امیدوارکننده بود و امید است با کسب دانش و تجربه‌ای که از سال گذشته داشته‌ایم ، بتوانیم تأثیرگذاری دانشگاه آزاد  اسلامی را در جامعه  بیشتر کنیم.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته